Carti, bibelouri, obiecte de arta, telefoane IPhone, haine, masini, muzica, papusi, mobila si chiar natura.
Ahuvia a fost invitat la emisiuni ale radioului public, dar si in emisiuni de televiziune de larga audienta, cum ar fi Oprah Winfrey Show..
Dr.
A publicat peste o suta de articole stiintifice si prezentari academice, iar rezultatele cercetarilor sale au aparut in Time, New York Times, The Wall Street Journal, Glamour, precum si in publicatii importante din Europa si Japonia.
Este cel mai publicat si citat specialist in domeniul cercetarii iubirii non-interpersonale.
Aaron Ahuvia este profesor de marketing la Facultatea de Afaceri a Universitatii Michigan–Dearborn, S.
U.
A. ― Jennifer Aaker, General Atlantic Professor, Stanford University Dr.
O lectura plina de intelesuri.
Ahuvia cuprinde cercetari de psihologie sociala, neurostiinte, afaceri si tehnologie, care ne ajuta sa exploram iubirea pe care o simtim pentru lucruri, ca sa ne putem ancora in relatii semnificative cu noi insine si cu ceilalti.
Lucrarea dr. ― Publishers Weekly „Oamenii cheltuiesc deseori bani pe lucruri, in cautarea fericirii, insa asta le lasa deseori un sentiment de neimplinire.
Cartea asta provocatoare e usor de iubit.
Aaron Ahuvia scrie atat de frumos despre aceasta minunata stare a fiintei noastre si toate manifestarile ei! Cititi si invatati despre felul in care iubirea pe care o purtati lucrurilor va incorseteaza si va otraveste sinele! ― Philip Kotler, parintele marketingului modern si autorul cartii Managementul marketingului „Tonul colocvial al autorului face ca rezultatele numeroaselor sale cercetari sa fie amuzante si pe intelesul tuturor. „Iubirea este sentimentul care ne pastreaza sanatatea si speranta in mijlocul unei lumi pline de haos.
Si, pe masura ce tehnologia avanseaza si creeaza dependenta din ce in ce mai mare, ajungem ne intrebam: este oare posibil ca viata noastra sa devina in asa masura dominata de legaturile emotionale pe care le avem cu lucrurile, incat sa ne pierdem interesul pentru ceilalti oameni? Plina de studii fascinante de caz, analize stiintifice si perspective asupra vietii noastre intr-o lume materialista, Lucrurile pe care le iubim ofera o intelegere cu adevarat originala si revelatoare a iubirii pentru obiecte si lucruri inanimate, precum si a modului in care relatiile noastre cu acestea ne pot imbogati si imbunatati viata.
Unele se termina trist: ne transformam in colectionari compulsivi sau preferam sa distrugem obiectele, decat sa le dam altcuiva.
Unele dintre pasiunile noastre sunt bruste, obsesive si efemere; altele sunt aventuri fidele, pe viata.
In realitate, avem relatii pasionale cu Lucrurile pe care le iubim, iar aceste relatii sunt actionate de influente adanc inradacinate in cultura si biologia noastra.
Aaron Ahuvia prezinta descoperiri uimitoare care demonstreaza ca suntem mult mai putin „rationali decat credem, atunci cand vine vorba despre posesiunile si hobbyurile noastre.
Cum se face ca simtim atat de frecvent o pasiune intensa pentru obiecte? Ce spune aceasta tendinta despre noi si despre societatea in care traim? In Lucrurile pe care le iubim, dr.
Daca esti ca majoritatea oamenilor, la un moment dat in viata ta te vei trezi bucurandu-te de o relatie de iubire cu un anumit lucru care iti aduce fericire, alinare sau implinire.
Carti, bibelouri, obiecte de arta, telefoane IPhone, haine, masini, muzica, papusi, mobila si chiar natura