Madness: A Very Short Introduction | Andrew (Distinguished Professor of Sociology and Science Studies) Scull

Madness: A Very Short Introduction | Andrew (Distinguished Professor of Sociology and Science Studies) Scull

Detalii Madness: A Very Short Introduction

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
44 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Madness: A Very Short Introduction - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Madness: A Very Short Introduction de la Oxford University Press, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, Madness: A Very Short Introduction | Andrew (Distinguished Professor of Sociology and Science Studies) Scull din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Madness: A Very Short Introduction

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 44 Lei

Caracteristicile produsului Madness: A Very Short Introduction

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 19-12-2024 01:40:52

Comandă Madness: A Very Short Introduction Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Madness: A Very Short Introduction de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Madness is something that frightens and fascinates us all. It is a word with which we are universally familiar, and a condition that haunts the human imagination. In this Very Short Introduction, Andrew Scull examines the social, historical and culturally variable responses to madness over the centuries.

Madness: A Very Short Introduction | Andrew (Distinguished Professor of Sociology and Science Studies) Scull - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press