Până la apariția acestei cărți, cabinetul psihanalistului a fostînvăluit în mister.
Poluda-Korte, Brühl53 | Horst-Eberhard Richter, Frankfurt pe Main54 | George Rodwell, Auckland55 | Wolfgang Schmidbauer, München56 | Heidede Schneider, Hamburg57 | Nils Schüle, Gießen58 | Heide Schulze-Schlutius, München59 | Mathes Seidl, Zürich60 | Ulrich Stuhr, Hamburg61 | Manuela Torelli, München62 | Norbert Trabold, Stuttgart63 | Thomas Truxa, München64 | Beate Unruh, München65 | Rudolf Walter, Hamburg66 | Ursula Wienberg, Markt Schwaben67 | Doris Willems-Pleger, Köln68 | Jakoba Wochinger-Behrends, München69 | Volker Zentner, Hamburg70 | Franz Zimmermann, München71 | Sylvia Zwettler-Otte, Viena. Încalitate de jurnalistă, a realizat numeroase emisiuni radio pe temede psihanaliză.
CuprinsIntroducereSpațiul analitic este mai mult decât o încăpere | Esteticavizuală preoedipiană a catalogului de mobilă | Estetica vizualădin psihanaliză | despre importanța cadrului în psihanaliză |Analistul își recunoaște divanul | Atenția sporită față demobilier | Salvarea propriei canapele | Design personalizat |Moșteniri de familie | Dificultăți în luarea deciziilor | Noi căispre propriul divan | Interiorul complet | Dureri de spate | Fotoliucu statut | Fotolii ortopedice | Alte tipuri de fotolii | Mobilierinternalizat | Modele | Reprezentări despre spațiu | Reguliledivanului | Ritualuri în cabinetul de analiză | Tradiții deamenajare | despre originile cadrului |despre efectul cadrului asupra procesului psihanalitic | despre cumpoate fi utilizat acest volumBibliografie | Lista de abrevieriFotografii și dialoguri despre spațiu și cadru în psihanaliză1 | Sigmund Freud, Londra2 | Bernd Ahrbeck, Hamburg3 | Ingrid Angermann, Hamburg4 | Anonim5 | Thed Beaucamp, München6 | Rosemarie Böhme, Hamburg7 | Irma Brenman Pick, Londra8 | Eric Brenman, Londra9 | George Brownstone, Viena10 | Donald Campbell, Londra11 | Elizabeth Campbell, Londra12 | Cornelie Chlond-Frölich, München13 | Veronika Dalheimer, Viena14 | Sigrid Damm, Weil der Stadt15 | Gertraud Diem-Wille, Viena16 | Sibylle Doch, Stuttgart17 | Ulrich Ehebald, Hamburg18 | Justus Engelhardt, Hamburg19 | Heinz Ferstl, Hamburg20 | Helmuth Figdor, Viena21 | Ingo Focke, Stuttgart22 | Anna Freud, Londra23 | Georg Richard Gfäller, München24 | Patrizia Giampieri-Deutsch, Viena25 | Sadie Marvis Gillespie, Londra26 | William Gillespie, Londra27 | Uta Gregor, Olching28 | Wolf-Dietrich Grodzicki, Hamburg29 | Gisela Groenewold, Hamburg30 | Ilse Grubrich-Simitis, Frankfurt pe Main31 | Antje Haag, Hamburg32 | Manfred Hiese, Hamburg33 | Alex Holder, Hamburg34 | Monika und Franz Huber, Viena35 | Wulf Hübner, Hamburg36 | Helmut Junker, Hamburg37 | Paul Keibel, Hamburg38 | Pearl King, Londra39 | Heribert Knott, Stuttgart40 | Maria Knott, Stuttgart41 | Renate Kohlheimer, Viena42 | Dieter Lagenstein, Hamburg43 | Ulrich Lamparter, Hamburg44 | Ingrid Lechtenfeld, München45 | Torsten Maul, Hamburg46 | Tilmann Moser, Freiburg47 | Carl Nedelmann, Hamburg48 | Brigitte Niemann, Hamburg49 | Paul Parin, Zürich50 | Thekla Pesta, Viena51 | Hansjörg Pfannschmidt, Markt Schwaben52 | Eva S.
Publicul larg o cunoașteca autoare de cărți de specialitate, dar și de beletristică. În ce măsură aceasta coincide cu cerința deprincipiu, urmează să constate fiecare cititor.
Claudia Guderian a făcut studii de psihologie, filosofie șisociologie și este doctor în psihologie.
Tot atât deincitante sunt și interviurile luate de autoare deținătorilor decabinete, în care aceștia își comunică deschis viziunea asupraspațiului de lucru.
Cerința confidențialitățiiincludea și spațiul în care se desfășura terapia.
Cele 72 de fotografii prezintă în premieră cabinetele unorimportanți psihanaliști din spațiul anglo-saxon.
Caracterul diadic al relației dintre terapeutși pacient, precum și profunzimea conținuturilor psihice abordateîn interacțiune transformau orice intervenție a unui terțobservator într-un factor perturbator.
Până la apariția acestei cărți, cabinetul psihanalistului a fostînvăluit în mister