Cine nu s-a simtit extenuat de sedinte interminabile, documente dezorganizate, e-mailuri nesfarsite si sarcini inutile? Acestea sunt riscurile la serviciu in zilele noastre si ne pot consuma treptat toata bucuria muncii, ne pot limita sansele de a avansa in cariera si ne pot submina bunastarea.
Cartea reuseste sa arate cum pot fi aliniate filosofiile de viata si munca ale unei persoane." - USA TODAY. "Kondo si Sonenshein abordeaza toate zonele activitatii de la serviciu, de la biroul in sine pana la computer si modul in care ne organizam timpul, telefoanele, e-mailurile, obiceiurile zilnice, procesele de luare a deciziilor, relatiile si, cele mai inspaimantatoare dintre toate, sedintele.
In Magia ordinii la locul de munca, Marie Kondo si Scott Sonenshein prezinta povesti, studii si strategii care te ajuta sa scapi de dezordine si sa-ti faci loc pentru activitatile cu adevarat importante.
Dar se poate si altfel.
Cine nu s-a simtit extenuat de sedinte interminabile, documente dezorganizate, e-mailuri nesfarsite si sarcini inutile? Acestea sunt riscurile la serviciu in zilele noastre si ne pot consuma treptat toata bucuria muncii, ne pot limita sansele de a avansa in cariera si ne pot submina bunastarea