Making the World Global. U.S. Universities and the Production of the Global Imaginary, Paperback/Isaac A. Kamola

Making the World Global. U.S. Universities and the Production of the Global Imaginary, Paperback/Isaac A. Kamola

Detalii Making the World Global. U.S.

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
187.99 Lei 188.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Duke University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Making the World Global. U.S. - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Making the World Global. U.S. de la Duke University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Making the World Global. U.S. Universities and the Production of the Global Imaginary, Paperback/Isaac A. Kamola din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 187.99 Lei

Caracteristicile produsului Making the World Global. U.S.

  • Brand: Duke University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 10-12-2024 01:49:42

Comandă Making the World Global. U.S. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Making the World Global. U.S. de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Isaac A. Komola examines how the relationships between universities, the American state, philanthropic organizations, and international financial institutions inform the academic understanding of the world as global in ways that frame higher education as a commodity, private good, and source of human capital. Publisher: Duke University Press Author(s): Isaac A. Kamola Illustration(s): 3 illustrations Number of pages: 304 Publication date: 2019 Dimensions: 152 x 228 x 19 Cover type: Paperback / softback

Making the World Global. U.S. Universities and the Production of the Global Imaginary, Paperback/Isaac A. Kamola - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Duke University Press