Cartea ‚Management general’ editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general.
Robert-Ionut Dobre..
Laura-Georgeta Baragan si dl.
Fata de editia anterioara, cartea a fost intregita cu o serie de studii de caz pentru a fi folosite ca suport la seminarii, prin aportul coautorilor dna.
In acest mod, cartea ‚Management general’ editia a V-a poate utila pentru pregatirea studentilor economisti la examenele de licenta.
In a doua parte a cartii, testele grila specifice fiecarui capitol permit evaluarea personala a cititorului cu privire la temeinica insusire a cunostintelor asimilate si abordarea practica, la seminar, a notiunilor teoretice dobandite la cursurile in domeniul managementului.
Pentru aprofundarea notiunilor teoretice parcurse, la sfarsitul fiecarui capitol se gasesc studii de caz utile discutarii practice la seminar, intelegerea si fixarea notiunilor dobandite pe parcursul lecturarii cartii.
Cartea pregateste studentii pentru intelegerea in anii mari, a notiunilor privind managementul productiei, metodele si tehnicile de management, managementul resurselor umane, managementul strategic, managementul financiar, managementul inovarii, managementul schimbarii etc.
Capitolele urmatoare contin informatii fundamentale privind continutul functiilor managementului de previziune, organizare, motivare – antrenare, coordonare si control - evaluare.
Recomandam cititorilor sa parcurga atent capitolul I, inainte de a lectura celelalte capitole ale cartii.
Capitolul I trateaza notiunile introductive ale teoriei managementului.
In prima parte sunt abordate notiunile teoretice si practice, pe parcursul a 12 capitole.
Cartea este structurata pe doua parti. fiind utila si managerilor de la toate nivelurile ierarhice din cadrul organizatiilor, antreprenorilor, precum si tuturor cititorilor cu preocupari in domeniul managementului.
Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”, „Management”, „Bazele managementului” si „Managementul firmei”, fiind necesara si pentru fundamentarea unor notiuni necesare ulterior in cadrul disciplinelor de „Management antreprenorial”, „Managementul afacerilor”, „Management strategic”, „Managementul resurselor umane”, „Managementul schimbarii”, „Managementul resurselor culturii organizationale”, „Managementul schimbarii si a inovarii” etc.
Cartea ‚Management general’ editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general