Proiectarea manualului respecta modelul centrat pe construirea de competente orientate catre starea de bine si consolidarea increderii in sine a elevilor, ca persoane unice si valoroase, care isi cunosc potentialul individual, interactioneaza armonios cu ceilalti, invata cu eficacitate si iau decizii scolare, personale, de cariera si stil de viata sanatos.
Activitatile de invatare propuse sunt diverse, specifice atat invatarii experientiale, cu implicarea directa si activa a elevului in invatare, cat si invatarii reflexive.
Exista numeroase sarcini de invatare care incurajeaza comunicarea, colaborarea si cooperarea intre elevi..
Proiectarea manualului respecta modelul centrat pe construirea de competente orientate catre starea de bine si consolidarea increderii in sine a elevilor, ca persoane unice si valoroase, care isi cunosc potentialul individual, interactioneaza armonios cu ceilalti, invata cu eficacitate si iau decizii scolare, personale, de cariera si stil de viata sanatos.
Activitatile de invatare propuse sunt diverse, specifice atat invatarii experientiale, cu implicarea directa si activa a elevului in invatare, cat si invatarii reflexive.
Exista numeroase sarcini de invatare care incurajeaza comunicarea, colaborarea si cooperarea intre elevi.