Descriere YEO:
Pe YEO găsești Manual de consiliere - Richard de la Trei, în categoria Media > Books > Print Books.
Indiferent de nevoile tale, Manual de consiliere - Richard Nelson-Jones din categoria Media > Books > Print Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 47.2 Lei
- Brand: Trei
- Categoria: Media > Books > Print Books
- Magazin: edituratrei.ro
- Ultima actualizare: 30-11-2024 01:36:42
Comandă Manual de consiliere - Richard Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Manual de consiliere - Richard de la edituratrei.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
ÎNVAŢĂ CE SĂ SPUI CA SĂ AJUŢI!Scrisă de cunoscutul expert al tehnicilor de
consiliere, RichardNelson-
Jones, această carte extrem de accesibilă oferă un ghidcomplet al procesului de
consiliere. Fiecare capitol descrie succintabilităţile folosite într-un anumit moment în relaţie şi oferăexemple pentru a spori înţelegerea. Sunt incluse şi exerciţii carevă permit să exersaţi abilităţile în timp ce parcurgeţi textul.Printre abilităţile-cheie descrise de lucrarea de faţă senumără: • începerea şi structurarea procesului de
consiliere •ascultarea activă • oferirea de provocări şi de feedback •facilitarea rezolvării de probleme • instruirea, demonstrarea şirepetiţia • strategii pentru schimbarea gândirii • conducereaşi terminarea procesului de consiliere. Cartea discută şiconsilierea în condiţii de multiculturalitate, aspectele etice,supervizarea şi metodele de îmbunătăţire a abilităţilor.
Richard Nelson-
Jones este membru al Societăţii de PsihologieBritanice, al Asociaţiei Britanice de Consiliere şi Psihoterapie şiDirector al Institutului Cognitiv Umanist, Chiang Mai, Tailanda.------------------------- CUPRINSPARTEA I: INTRODUCERE1. Cine sunt consilierii şi persoanele care acordă sprijin?2. Care sunt abilităţile fundamentale de consiliere?3. Abordări în consiliere4. Consilierii şi clienţii ca persoane diferite5. Relaţia de consiliere6. Procesul de consilierePARTEA A II-A: TEHNICI SPECIFICE DE CONSILIERE7. Înţelegerea cadrului intern de referinţă8. Demonstrarea atenţiei şi interesului9. Parafrazarea şi reflectarea sentimentelor10. Începutul şi structurarea11. Adresarea întrebărilor12. Monitorizarea13. Oferirea de provocări şi de feedback14. Autodezvăluirea15. Gestionarea rezistenţelor şi trimiterile16. Facilitarea rezolvării de probleme17. Instruire, demonstrare şi repetiţie18. Antrenarea clienţilor în relaxare19. Îmbunătăţirea limbajului intern al clienţilor20. Îmbunătăţirea regulilor clienţilor21. Îmbunătăţirea percepţiilor clienţilor22. Negocierea temei pentru acasă23. Conducerea şedinţelor de mijloc24. Terminarea consilieriiPARTEA A III-A: ALTE CONSIDERAŢII25. Consilierea multiculturală şi în funcţie de sex26. Dileme şi aspecte etice27. Obţinerea de sprijin şi supervizarea28. Cum este posibil să devii mai calificat?-------------------------