Manualul de educatie plastica in limba germana pentru Clasa a VI constituie o resursa utila in formarea competentelor prevazute in programa.
Itemii de evaluare propusi acopera intreaga gama a tipologiei itemilor (obiectivi, semiobiectivi si subiectivi)..
Paginile de evaluare contin metode si instrumente complementare de evaluare (proiecte, portofolii, investigatii, autoevaluare etc.) cu grad ridicat de relevanta pentru aplicabilitatea in viata de zi cu zi.
Astfel, prin abordarea integrata, elevii vor avea o perspectiva de ansamblu si vor intelege mult mai bine evolutia artei in timp, in stransa legatura cu activitatile oamenilor.
Manualul este structurat pe sase unitati tematice si constructia lui permite crearea de punti de legatura cu celelalte discipline studiate, respectiv cu istoria, limba si literatura romana, consilierea si dezvoltarea personala, biologia etc.
Exemplele de activitati de invatare propuse sunt semnificative; ele tin seama de particularitatile varstei elevilor.
Manualul de educatie plastica in limba germana pentru Clasa a VI constituie o resursa utila in formarea competentelor prevazute in programa