Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul.
Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale.
In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți, profesioniștii in Marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: Cum calatoresc turiștii? Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? Cum se creeaza valoare pentru turist? Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice? Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie? Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului.
Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de Marketing de succes.
Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul