Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager

Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager

Detalii Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului

bookzone.ro
Vânzător
bookzone.ro
Pret
37.05 Lei 39 Lei
Categorie (vânzător)
Carti
Marca
Universul Juridic

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului - Disponibil la bookzone.ro

Pe YEO găsești Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului de la Universul Juridic, în categoria Carti.

Indiferent de nevoile tale, Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager din categoria Carti îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 37.05 Lei

Caracteristicile produsului Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului

  • Brand: Universul Juridic
  • Categoria: Carti
  • Magazin: bookzone.ro
  • Ultima actualizare: 22-11-2024 01:37:17

Comandă Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului de la bookzone.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Harta experiențelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspeții interacționeaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achiziții, distanțandu-se de calatoria tradiționala a cumparatorului. In dorința de a gasi noi modalitați de a atrage clienți, profesioniștii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: Cum calatoresc turiștii? Cum interacționeaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? Cum se creeaza valoare pentru turist? Cum se produce o experiența memorabila in timpul calatoriei turistice? Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul și dupa o calatorie? Aceasta carte iși propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea harții experiențelor oaspeților ofera ocazia de a influența pozitiv experiența lor de calatorie, precum și de a crește numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari și, in cele din urma, veniturile generale

Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Universul Juridic