Descriere YEO:
Pe YEO găsești Marketing nutritional - Considerații teoretice de la Universul Juridic, în categoria Carti.
Indiferent de nevoile tale, Marketing nutritional - Considerații teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor din categoria Carti îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 66.5 Lei
Caracteristicile produsului Marketing nutritional - Considerații teoretice
- Brand: Universul Juridic
- Categoria: Carti
- Magazin: bookzone.ro
- Ultima actualizare: 17-12-2024 01:52:33
Comandă Marketing nutritional - Considerații teoretice Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing nutritional - Considerații teoretice de la bookzone.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cuvinte cheie: marketing nutrițional, comportamentul consumatorului, comunicare integrată de marketing, modele de nutriție și dietetică, marketingul serviciilor de sănătateLucrarea de cercetare având titlul
Marketing nutrițional –
Considerații
teoretice și
practice din
perspectiva beneficiarilor își are punctul de plecare în teza de doctorat cu tema Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sănătate prin intermediul noilor modele nu nutriție și dietetică și abordează într-o idee complexă rolul și implicațiile marketingului asupra asupra comportamentului
nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutriție și dietetică de specialitate. Lucrarea este structurată în două părți, abordând subiectul cercetat atât din
perspectiva teoretică prin trecerea în revistă a literaturii de specialitate relevantă pentru domeniul de interes, cât și din
perspectiva practică prin realizarea unui număr de patru investigații (cercetări de marketing, modelare prin ecuații structurale și experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuală și de ansamblu asupra rolului marketingului în domeniul serviciilor de nutriție și dietetică. În prima parte sunt prezentate concepte
teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor și particularitățile serviciilor de nutriție și dietetică ca parte integrată a serviciilor de sănătate, comportamentul consumatorului și factorii implicați în procesele de decizie și consum sau utilizare de servicii, locul și rolul nutriției în generarea stării de bine (well-being) a consumatorilor și comunicarea integrată de marketing și aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutriție, în cadrul cărora am putut evidenția principalele trăsături și particularități ale marketingului nutrițional. În cea de-a doua parte a fost realizată o cercetare calitativă în rândul specialiștilor în domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordările modelelor nutriționale inadecvate le pot avea asupra stării de sănătate, urmată de o cercetare cantitativă și modelare prin ecuații structurale pentru a identifica care sunt factorii implicați în deciziile consumatorilor și gradul de impact al acestora, iar în final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul căruia a fost evidențiat rolului marketingului în sfera serviciilor de nutriție și dietetică.