MATE 2000+ CONSOLIDARE, destinata claselor de gimnaziu, respecta toate cerintele programei referitoare la competente generale, competente specifice si continuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai atractive.
Pentru a veni in sprijinul elevului, al profesorului si al parintilor, domeniile de continut prevazute de programa sunt organizate pe unitati de invatare, fiecare avand un anumit numar de lectii.
Fiecare unitate de invatare este finalizata cu Recapitulare si sistematizare prin teste, prin care se aprofundeaza, se perfectioneaza si se dezvolta cunostintele si competentele elevului.
Urmeaza procesul de masurare si apreciere a valorii rezultatelor invatarii printr-un Test de autoevaluare, prevazut cu punctaj, ca element esential si definitoriu al procesului de invatare, situat pe acelasi plan cu insusirea cunostintelor, cu formarea si dezvoltarea competentelor.
Fiecare lectie contine:un text teoretic succint, obligatoriu (rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa), care cuprinde notiuni si relatii (introduse prin definitii si notatii corespunzatoare), proprietati (teoreme, propozitii etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.).
Pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, notiunile teoretice sunt insotite de exemple si modele de rezolvari;activitati de consolidare a invatarii, pentru lucrul la Clasa si pentru acasa (afterschool, homeschooling), care grupeaza tipuri diverse de exercitii si probleme pe patru niveluri progresive: 1) intelegere; 2) aplicare si exersare; 3) aprofundare si performanta; 4) supermate (nivel destinat elevilor si profesorilor preocupati de pregatirea in vederea obtinerii unor rezultate deosebite la concursuri si olimpiade scolare)..
MATE 2000+ CONSOLIDARE, destinata claselor de gimnaziu, respecta toate cerintele programei referitoare la competente generale, competente specifice si continuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai atractive.
Pentru a veni in sprijinul elevului, al profesorului si al parintilor, domeniile de continut prevazute de programa sunt organizate pe unitati de invatare, fiecare avand un anumit numar de lectii.
Fiecare unitate de invatare este finalizata cu Recapitulare si sistematizare prin teste, prin care se aprofundeaza, se perfectioneaza si se dezvolta cunostintele si competentele elevului.
Urmeaza procesul de masurare si apreciere a valorii rezultatelor invatarii printr-un Test de autoevaluare, prevazut cu punctaj, ca element esential si definitoriu al procesului de invatare, situat pe acelasi plan cu insusirea cunostintelor, cu formarea si dezvoltarea competentelor.
Fiecare lectie contine:un text teoretic succint, obligatoriu (rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa), care cuprinde notiuni si relatii (introduse prin definitii si notatii corespunzatoare), proprietati (teoreme, propozitii etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.)