Unitatile propuse abordeaza integrat procesul formarii competentelor (generale, specifice) si dezvolta o structura complexa si atractiva, dupa cum urmeaza:•secvente de invatare propriu-zisa;•secvente de exersare;•secvente de aprofundare/dezvoltare cu trimitere catrea utoevaluare;•secvente de sinteza, analiza, aplicare, cu trimitere catre activitati curente, din viata cotidiana; experimente;•secvente de evaluare.
Fiecare unitate de invatare este deschisa de o pagina de garda, cu imagini relevante pentru competentele vizate si enumerate pe acest spatiu.
Continuturile de Matematica se imbina armonios cu cele de explorarea mediului, fiind subordonate unei teme.
Invatarea urmeaza logica interna a disciplinei, prin explicatii detaliate, prin evidentierea relatiilor de cauzalitate, princrearea unor situatii care presupun argumentare.
Continuturile stiintifice prezentate in unitate si imaginile sunt adecvate nivelului de varsta/de dezvoltare a elevilor si specificului disciplinei.
Unitatea de invatare se incheie, ca toate unitatile din cuprinsul manualului, cu pagini dedicate recapitularii, evaluarii si ameliorarii.
La pagina de evaluare, elevului i se ofera o grila de autoevaluare, care ii permite sa isi stabileasca cu usurinta nivelul la care se afla..
Unitatile propuse abordeaza integrat procesul formarii competentelor (generale, specifice) si dezvolta o structura complexa si atractiva, dupa cum urmeaza:•secvente de invatare propriu-zisa;•secvente de exersare;•secvente de aprofundare/dezvoltare cu trimitere catrea utoevaluare;•secvente de sinteza, analiza, aplicare, cu trimitere catre activitati curente, din viata cotidiana; experimente;•secvente de evaluare.
Fiecare unitate de invatare este deschisa de o pagina de garda, cu imagini relevante pentru competentele vizate si enumerate pe acest spatiu.
Continuturile de Matematica se imbina armonios cu cele de explorarea mediului, fiind subordonate unei teme.
Invatarea urmeaza logica interna a disciplinei, prin explicatii detaliate, prin evidentierea relatiilor de cauzalitate, princrearea unor situatii care presupun argumentare.
Continuturile stiintifice prezentate in unitate si imaginile sunt adecvate nivelului de varsta/de dezvoltare a elevilor si specificului disciplinei.
Unitatea de invatare se incheie, ca toate unitatile din cuprinsul manualului, cu pagini dedicate recapitularii, evaluarii si ameliorarii