Media in Mind |

Media in Mind |

Detalii Media in Mind |

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
172 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
Oxford University Press Inc

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Media in Mind | - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Media in Mind | de la Oxford University Press Inc, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, Media in Mind | din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Media in Mind |

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 172 Lei

Caracteristicile produsului Media in Mind |

  • Brand: Oxford University Press Inc
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 11-11-2024 01:46:56

Comandă Media in Mind | Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Media in Mind | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Where do you end, and where do media begin? In Media in Mind, author Daniel Reynolds draws upon naturalist philosophies of the mind from John Dewey through contemporary theories of embodied and extended cognition to make the case that the lines separating media from the minds of their users are not blurry or variable so much as they never existed to begin with.Through analyses of films and video games from 1900 to the present, Media in Mind shows how media forms and technologies challenge dominant models of perception and mental representation, and how they complicate theoretical understanding of concepts like the platform and the interface. In order to do justice to the profound and literally mind-changing power of media, Reynolds argues, we need to think not so much about the relationship between media and the mind as about the roles that media play in our minds. Through this crucial distinction, Media in Mind surveys more than a century of media theory to illustrate the ways that scholars of film and digital media have situated and reconsidered a series of divisions between media, user, and world, and how these conceptual divisions have reflected and inflected their ways of understanding the mind.

Media in Mind | - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press Inc