De la lansarea sa în 1965, XAS a rămas anvelopa de referință până la sfârșitul anilor 70.
A fost prima anvelopă cu bandă de rulare cu model asimetric, interiorul și exteriorul anvelopelor XAS lucrând diferit pentru a-i oferi vehiculului un echilibru bun.
Cum ar fi rularea pe șine.
Acest progres major îi permite anvelopei XAS să ofere:• stabilitate remarcabilă,• aderență excelentă la viraje,• nivel mai bun ca oricând de aderență în orice fel de condiții.
Fiind prima anvelopă de fabrică făcută să ruleze la 210km/oră, (131mph), modelul XAS cu performanța sa excepțională, a fost utilizată la curse, în Cursa Franței din 1968, circuite, raliuri și urcări pe dealuri..
La fel ca talpa unui om, anvelopa e asimetrică, iar interiorul și exteriorul participă în mod diferit pentru a asigura un echilibru bun și o direcționare sigură a automobilului.
XAS a fost concepută luând în considerare diversele funcții ale umerilor, pereților laterali și diversele părți ale coroanei, în funcție dacă se află la interior sau la exterior față de automobil.
Michelin a făcut mai multe progrese prin diferențierea multor elemente care formează o anvelopă, rezultatul fiind crearea modelului XAS, prima anvelopă cu design asimetric.
Asimetric, la fel ca o talpă.
De la lansarea sa în 1965, XAS a rămas anvelopa de referință până la sfârșitul anilor 70.
A fost prima anvelopă cu bandă de rulare cu model asimetric, interiorul și exteriorul anvelopelor XAS lucrând diferit pentru a-i oferi vehiculului un echilibru bun