Acest Motor este proiectat si garantat pentru functionarea la temperaturi ambientale cuprinse intre -5°C si 40°C la o altitudine de maxim 1000m peste nivelul marii.
Reg.2016/1628)Lungime AX: 72.3 mmNivelul puterii sonere: 89dB(A)Putere KW/W: 7,3 kwPutere CP: 10 CPRaport compresie: 19:1Rotatii / Min: 1300 rpmSistem de aprindere: Injectie directaSistem de racire: Racire fortata cu aerTip filtru aer: Semi-spongiosTip motor: Diesel, 4-timpi, monocilindru vertical, ax orizontal..
Capac mare, usor de umplut in stil auto; 
Control automat la ralanti sau acceleratie pentru o durata de viata mai mare a motorului, economie de combustibil imbunatatita si zgomot redusNivel redus de zgomot datorita unui sistem de evacuare cu mai multe camere cu capacitate mare; 
Motorul ofera un cuplu mai mare la turatii mai reduseDesign-ul motorului ofera un echilibru termic excelent, ceea ce contribuie la reducerea uzur cilindrului si la o scadere a consumului de ulei si la cresterea duratei de functionare a motoruluiDispune de o constructie ergonomica cu toate comenzile plasate pentru un acces comodConstructie robusta, din materiale de fabricatie de cea mai buna calitate, usoare si rezistente pentru o durata de viata extinsa.
Specificatii tehnice:Capacitate cilindrica: 418 CCCapacitate rezervor: 5,5 litriCapacitate ulei motor: 1,65 litriConsum carburant: 1,9 litriCuplu maxim: 6,6 kwDiametru AX: 25 mmDimensiuni: 417x441x494Dimensiuni pana: 5.9 mmEmisii poluanteCO - 8g/kwh, HC+NOX - 7,5g/kwh (conf.
Dispune de o maneta decompresie si demaror cu recuperare pentru o pornire usoaraPoate fi echipat cu un numar de echipamente optionale cum ar fi sistem de pornire electrica, ambreiaj, etcMotorul este compact si usor, cu un consum redus de carburant si nu necesita o intretinere costisitoareArbore cotit sprijinit cu rulment cu bile, pentru o stabilitate mai mareRezervor mare, cu pereti dubli, cu filtru de combustibil in rezervor.
Daca temperatura aerului de admisie a motorului depaseste 40°C sau altitudinea este peste 1000m, densitatea aerului devine mai scazuta si va produce o pierdere a puterii motorului.
Caracteristici generale:Este un Motor diesel in patru timpi cu aprindere prin compresie CI (injectie directa), racit cu aer si cu un singur cilindru ce actioneaza un arbore orizontal.
Poate fi depozitat sau transportat la temperaturi ambiante intre -15°C si 55°C.
Umiditatea trebuie sa fie mai mica de 50% la 40°C.
Acest Motor este proiectat si garantat pentru functionarea la temperaturi ambientale cuprinse intre -5°C si 40°C la o altitudine de maxim 1000m peste nivelul marii