Descriere YEO:
Pe YEO găsești Munca actorului cu sine insusi, de la Nemira, în categoria Romane.
Indiferent de nevoile tale, Munca actorului cu sine insusi, vol. 2 - Konstantin Sergheevici Stanislavski din categoria Romane îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 44.99 Lei
Caracteristicile produsului Munca actorului cu sine insusi,
- Brand: Nemira
- Categoria: Romane
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 04-11-2024 01:21:51
Comandă Munca actorului cu sine insusi, Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Munca actorului cu sine insusi, de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
O CARTE FUNDAMENTALA IN ISTORIA TEATRULUI SI UN MANUAL DE STUDIU PENTRU ACTORI REGIZORI SI PROFESIONISTI AI SCENEI Arta este o meserie plina de mistere dar si de reguli. In celebra sa lucrare
Stanislavski vorbeste despre cum corpul
actorului devine expresia imaginatiei despre puterea pe care vocea o da cuvantului despre pauzele care taie respiratia despre psihologia gestului in scena si despre etica unui actor la lucru printre altele. Discursul lui se apropie cu blandete si curiozitate de cele mai profunde resorturi ale tehnicii teatrale intr-o confesiune onesta profund emotionanta in dorinta ei de a prinde orice sens intr-o arta atat de vie. Desi acest al doilea volum a ramas neterminat el reuseste sa desavarseasca sistemul lui
Stanislavski atent explicat in primul volum.
Munca actorului cu
sine insusi ramane o lucrare revolutionara care a facut trecerea intre doua modalitati radical diferite de a privi lumea si de a o reda pe scena. Doar oamenii interpretii simfoniei sau ai piesei insufletesc din interior prin trairile lor subtextul operei pe care o transmit in care la fel ca in artist se dezvaluie ascunzatorile sufletului esenta interioara gratie careia a fost creata opera. Sensul creatiei este in subtext. Fara el cuvantul nu are rost pe scena. In momentul creatiei cuvantul vine de la poet iar subtextul de la artist. Daca ar fi altfel spectatorul nu ar mai vrea sa mearga la teatru ca sa-l vada pe actor ci ar sta acasa si ar citi piesa.