Cumpara de la edituratrei.ro

Cumpara de la edituratrei.ro

Produs vandut de edituratrei.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici

Distribuie pe :

Descriere :

Cumpara înainte de big trei de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru înainte de big trei

„O explorare entuziastă a începuturilor universului." – KirkusReviewsCe a existat înainte de Big Bang și ce există în afara universuluipe care acesta l-a creat? Până de curând, oamenii de știință nu puteau decât săghicească ce se află dincolo de limitele continuumuluispațio-temporal.
Mersini-Houghton aconstituit subiectul a sute de articole publicate în cele maiimportante reviste de popularizare a științei și a apărut înemisiunea Through the Wormhole (Science Channel) alături de MorganFreeman, precum și în documentare de pe Discovery Channel și BBC.Împreună cu Rudy Vaas, a coordonat volumul The Arrows of Time: ADebate in Cosmology (2012)..
Pe 11 octombrie 2010, Mersini-Houghton a apărut într-oemisiune BBC intitulată What Happened Before the Big Bang (alăturide Michio Kaku, Neil Turok, Andrei Linde, Roger Penrose, Lee Smolinși alți fizicieni), în cadrul căreia și-a prezentat teoria sadespre univers ca funcție de undă în condițiile multiversului.
Recent, predicțiile ei au fost testate cu success în urmamăsurătorilor efectuate de satelitul Planck. În prezenteste profesor de fizică teoretică și cosmologie la Universitateadin Carolina de Nord (Chapel Hill) și visiting professor la catedrade matematică aplicată și fizică teoretică a Universității dinCambridge.
O uluitoare călătorie prin multivers, Înainte de Big Bang ne vaschimba modul în care percepem universul și locul pe care îl ocupăomenirea în imensitatea insondabilă a cosmosului.„Un tur captivant al cosmosului, sub îndrumarea uneia dintre celemai strălucite minți din domeniul astrofizicii." – The WashingtonPost„O lectură edificatoare despre formarea universului și mistereleexistenței noastre, care continuă să ne frământe." - The SpaceReview„Laura Mersini-Houghton oferă o descriere fascinantă a contextuluiși motivelor care au stat la baza uluitoarei sale ipoteze cu privirela principiile fizice care ar fi putut determina originea explozivă auniversului nostru." - Roger Penrose, laureate al Premiului Nobelpentru fizicăLaura Mersini-Houghton este cosmolog și fizician teoretician derenume internațional, unul dintre cei mai mari experți ai lumii înceea ce privește multiversul și originile universului.
Dovezi recente au dezvăluit semnăturile unor astfel deuniversuri înrudite pe întinderea cerului nostru nocturn,confirmând activitatea teoretică a lui Mersini-Houghton și oferinddovezi că universul nostru este doar un simplu membru al unei familiicosmice nesfârșite.
Cercetările revoluționare ale lui Mersini-Houghton sugerează căne aflăm într-un peisaj cuantic ce ascunde o multitudine de alteuniversuri, probabil chiar și secretul originilor existențeiînseși.
Cu toate acestea, noi instrumente științifice neoferă astăzi posibilitatea de a privi dincolo de frontiereleuniversului nostru și de a ne testa teoriile despre ceea ce se aflăacolo. „O explorare entuziastă a începuturilor universului." – KirkusReviewsCe a existat înainte de Big Bang și ce există în afara universuluipe care acesta l-a creat? Până de curând, oamenii de știință nu puteau decât săghicească ce se află dincolo de limitele continuumuluispațio-temporal

Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo