Anvelopa NA-1 a adoptat un design unic de tip asimetric.
Proiectarea zidului cu șanțuri de tip teșit drenează pelicula de apă pentru a obține o aderență mai bună pe terenul umed..
Bara de prevenire a zgomotului de pe striațiile laterale ale blocului exterior al benzii de rulare reduce fluxul de aer care trece prin caneluri pentru a reduce zgomotul derivat.
Modelul exterior evidențiază manevrabilitatea, în timp ce blocurile cu model mai mare de pe umărul benzii de rulare oferă o manevrabilitate mai bună în efectuarea virajelor.
Profilul cu greutate redusă și designul îngust al benzii de rulare reduc rezistența în timpul rulării anvelopei.
Secțiunea a treia mărită a razei benzii de rulare reduce presiunea de contact a umărului benzii de rulare și reduce în mod continuu zgomotul generat de striațiilor laterale pe umărul benzii de rulare.
Raportul de golire mai mare îmbunătățește performanța de drenare pe drumurile umede.
Modelul interior accentuează performanța de drenare.
Anvelopa NA-1 a adoptat un design unic de tip asimetric