Nation branding in post-communist Romania. A semiotic approach/Bianca-Florentina Cheregi

Nation branding in post-communist Romania. A semiotic approach/Bianca-Florentina Cheregi

Detalii Nation branding in post-communist Romania.

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
37.24 Lei 43.81 Lei
Categorie (vânzător)
Books
Marca
Comunicare.ro

Produs actualizat în urmă cu 3 ani
Descriere YEO:

Nation branding in post-communist Romania. - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Nation branding in post-communist Romania. de la Comunicare.ro, în categoria Books.

Indiferent de nevoile tale, Nation branding in post-communist Romania. A semiotic approach/Bianca-Florentina Cheregi din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 37.24 Lei

Caracteristicile produsului Nation branding in post-communist Romania.

  • Brand: Comunicare.ro
  • Categoria: Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 18-02-2022 23:11:41

Comandă Nation branding in post-communist Romania. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Nation branding in post-communist Romania. de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
"Does Romania need a country brand?" is the headline of an article published in 2010 in ziare.com, one of the most read Romanian news portal. The country image and the debates on nation branding are permanent agenda themes in Romania, especially after the fall of the communist regime in 1989. In this context, the present volume proposes an analysis of media discourses on Romania�s country image in different situations, some of them explicit (nation branding as a public problem), and some implicit (labor migration in the European Union). ___________________________________________________________________________________________________________________________"Are nevoie Romania de un brand de tara?", se intreaba un jurnalist intr-un articol publicat in 2010 pe portalul de stiri ziare.com. Tema imaginii de tara, precum si dezbaterea acesteia din perspectiva branding-ului national sunt teme de agenda permanenta in Romania, mai ales dupa prabusirea regimurilor comuniste in 1989. In acest context, volumul de fata propune o analiza a discursului mediatic pe tema imaginii de tara in diferite situatii, unele explicite (nation branding ca problema publica), altele implicite (migratia fortei de munca in Uniunea Europeana).

Nation branding in post-communist Romania. A semiotic approach/Bianca-Florentina Cheregi - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Comunicare.ro