New Headway 4th Edition Intermediate Workbook With Key and iChecker CD Pack

New Headway 4th Edition Intermediate Workbook With Key and iChecker CD Pack

Detalii New Headway 4th Edition Intermediate

niculescu.ro
Vânzător
niculescu.ro
Pret
97.71 Lei 108.57 Lei
Categorie (vânzător)
Cursuri
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 8 zile
Descriere YEO:

New Headway 4th Edition Intermediate - Disponibil la niculescu.ro

Pe YEO găsești New Headway 4th Edition Intermediate de la Oxford University Press, în categoria Cursuri.

Indiferent de nevoile tale, New Headway 4th Edition Intermediate Workbook With Key and iChecker CD Pack din categoria Cursuri îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 97.71 Lei

Caracteristicile produsului New Headway 4th Edition Intermediate

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Cursuri
  • Magazin: niculescu.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă New Headway 4th Edition Intermediate Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda New Headway 4th Edition Intermediate de la niculescu.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
A new digital era for the world\'s most trusted English course.A completely new Intermediate edition from the world\'s best-selling English course, with new digital resources for 2011.• New and updated texts and topics• Integrated skills syllabus with a clear grammar focus• iTools – an all-in-one teaching resource for the interactive classroom• iTutor and iChecker – interactive self-study discs that come with the Student\'s Book and the Workbook• Full teacher support – resources, photocopiables, tests and more - online and in print• Brand new video content, available for students on iTutor with interactive exercises

New Headway 4th Edition Intermediate Workbook With Key and iChecker CD Pack - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press