Descriere YEO:
Pe YEO găsești #Nofilter | Sarah Frier de la Corint, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, #Nofilter | Sarah Frier din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului #Nofilter | Sarah Frier
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 54.9 Lei
Caracteristicile produsului #Nofilter | Sarah Frier
- Brand: Corint
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă #Nofilter | Sarah Frier Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda #Nofilter | Sarah Frier de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
„#
Nofilter. Povestea Instagramului este o istorisire detaliata si plina de viata a modului in care Instagram a ajuns la nivelul de astazi, construind o afacere din producerea unor lucruri cool. Bazandu-se pe sute de interviuri, inclusiv pe unele cu fondatorii aplicatiei, Kevin Systrom si Mike Krieger, si inarmata cu interpretarile pe care acestia le dau istoriei lor,
Frier reuseste sa ne arate cum fiecare decizie a conducerii companiei a avut consecinte culturale la nivel global... Iar drama irezistibila prezentata in aceasta carte se desfasoara intre fondatorii lui Insta si Mark Zuckerberg, CEO al lui Facebook.” National Public Radio„Bazandu-se pe o documentare riguroasa,
Frier ne prezinta povestea fascinanta a unei lupte ca intre David si Goliat, pe care autoarea o impleteste cu alta, la fel de captivanta, a transformarii Instagramului dintr-o aplicatie de partajare de fotografii, renumita pentru filtrele sale virtuale nespus de artistice, intr-una care este o adevarata creatoare de creatori.” The Financial TimesSarah
Frier „ne relateaza cum idealurile fondatorilor companiilor tech ajung, in mod inevitabil, sa fie echilibrate de necesitatea de a obtine profituri”. The Wall Street Journal