Non-Violent Resistance: A New Approach to Violent and Self-Destructive Children, Paperback/Haim Omer

Non-Violent Resistance: A New Approach to Violent and Self-Destructive Children, Paperback/Haim Omer

Detalii Non-Violent Resistance: A New Approach

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
212 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 3 ani
Descriere YEO:

Non-Violent Resistance: A New Approach - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Non-Violent Resistance: A New Approach de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Non-Violent Resistance: A New Approach to Violent and Self-Destructive Children, Paperback/Haim Omer din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 212 Lei

Caracteristicile produsului Non-Violent Resistance: A New Approach

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 25-08-2021 22:08:12

Comandă Non-Violent Resistance: A New Approach Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Non-Violent Resistance: A New Approach de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Non-violent resistance (NVR) is an approach for parents and other caregivers that helps to increase presence and overcome impulsive and dangerous behaviors, while reducing conflict and escalation. The practical, evidence-based advice accompanies a detailed list of all the new applications of NVR and an overview of the supporting literature. A step-by-step presentation of the treatment is laid out alongside a useful model on escalation and its prevention. The approach achieves high parent engagem

Non-Violent Resistance: A New Approach to Violent and Self-Destructive Children, Paperback/Haim Omer - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press