Descriere YEO:
Pe YEO găsești Pachet 2 carti Examen de de la DZC, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Pachet 2 carti Examen de Titlularizare Sinteze de pedagogia invatamantului prescolar si Metodica activitatilor instructiv-educative din gradinita - Ion Albulescu Valerica Anghelache din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 123.11 Lei
Caracteristicile produsului Pachet 2 carti Examen de
- Brand: DZC
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 14-08-2025 02:14:33
Comandă Pachet 2 carti Examen de Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Pachet 2 carti Examen de de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Sinteze de
pedagogia invatamantului prescolar - Ion
Albulescu Volumul de peste 500 de pagini
Sinteze de
pedagogia invatamantului prescolar a fost scrisa de catre Ion
Albulescu Horatiu Catalano si a fost publicata in 2019 la editura Didactica Publishing House. Lucrarea
Sinteze pedagogia invatamantului prescolar. Ghid pentru pregatirea examenelor de titularizare definitivat si gradul didactic II vine in intampinarea nevoilor de pregatire a examenelor de titularizare definitivare in invatamant si obtinerea gradului didactic II de catre cadrele didactice din invatamantul prescolar. Topica abordata se identifica cu tematicile cuprinse in programele oficiale pentru pregatirea respectivelor examene. In paginile sale este explicitat un demers deopotriva teoretic si practic care ofera cititorului interesat clarificari conceptuale analize particularizari si exemplificari susceptibile de a se constitui in repere utile pentru reflectie si actiune. Maniera sistematica si accesibila de structurare si elaborare a lucrarii face ca reperele conceptuale si tematice oferite de autori sa fie usor de asimilat si totodata sa se constituie in puncte de plecare pentru interogatii reflectii si analize personale. Cartea este structurata in 12 capitole interesante redactate detaliat cu subcapitole utile pentru cei implicati in actul educational cadre didactice parinti educatori. Din cuprins Primul capitol trateaza educatia timpurie in Romania si in context european. Principiile educatiei timpurii sunt detaliate in raport cu conjunctura actuala pe plan european si national pentru a oferi o imagine de ansamblu al perspectivei educationale a trecerii de la invatamantul prescolar la clasele I IV. Al doilea capitol se refera la factorii dezvoltarii personalitatii copilului relatia dintre dezvoltare invatare si joc. Mediul este tratat ca principalul factor extern al dezvoltarii personalitatii. Jocul este principala forma de organizare a procesului de invatamant in
gradinita. Structura si dinamica personalitatii la varstele timpurii este tematica celui de-al treilea capitol iar al patrulea este destinat finalitatii educatiei scopurile si obiectivele educationale. Procesul de invatamant. Componente structurale caracteristici si procesualitate interna este tematica abordata in cel de-al cincelea capitol al cartii de sinteze pedagogice invatamant prescolar. Normativitatea didactica este subiectul urmatorului capitol. Apoi in cel de-al saptelea capitol este tratat Curriculumul pentru educatia timpurie. Planurile de invatamant prescolar si modul de elaborare sunt deosebit de utile pentru educatorii care activeaza in invatamantul prescolar. Alte capitole trateaza in detaliu organizarea referitoare la proiectarea organizarea si realizarea
activitatilor ludice si de invatare. In carte sunt explicati de asemenea factorii dezvoltarii personalitatii copilului interactiuni si dominante. Structura si dinamica personalitatii la varstele timpurii reprezinta o preocupare a autorilor care ofera solutii si explicatii detaliate pentru uzul educatorilor si a celor care pregatesc examenele de titularizare definitivare in invatamant si obtinerea gradului didactic II. Volumul de sinteze trateaza pe larg metodologii specifice de realizare a
activitatilor didactice in educatia timpurie. Specificul evaluarii in educatia timpurie este de asemenea detaliat si explicat in carte deoarece autorii au inteles importanta acestor evaluari in imbunatatirea permanenta a calitatii actului educational. Parteneriatul gradinitei cu alti factori educationali reprezinta subiectul unui alt capitol. Aici educatorii afla detalii despre tipurile de parteneriate modul de stabilire a acestora rolurile si responsabilitatile parteneriale. Capitolul Orientari contemporane in teoria si practica invatarii in
gradinita cuprinde teorii ale invatarii conditii externe si interne. Este detaliata modalitatea invatarii centrate pe copil si este explicata inter-dependenta dintre conditiile de invatare valorificarea si optimizarea tipului de invatare adaptata fiecarui copil. Ultimul capitol se refera la copiii cu ce