Pachet 2 carti Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas si Dislexia la copii dificultate de invatare sau oportunitate - Sorina Soescu

Pachet 2 carti Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas si Dislexia la copii dificultate de invatare sau oportunitate - Sorina Soescu

Detalii Pachet 2 carti Invatarea scrisului

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
110.57 Lei
Categorie (vânzător)
Pediatrie
Marca
Arlequin

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Pachet 2 carti Invatarea scrisului - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Pachet 2 carti Invatarea scrisului de la Arlequin, în categoria Pediatrie.

Indiferent de nevoile tale, Pachet 2 carti Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas si Dislexia la copii dificultate de invatare sau oportunitate - Sorina Soescu din categoria Pediatrie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 110.57 Lei

Caracteristicile produsului Pachet 2 carti Invatarea scrisului

  • Brand: Arlequin
  • Categoria: Pediatrie
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 18-09-2025 01:36:55

Comandă Pachet 2 carti Invatarea scrisului Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Pachet 2 carti Invatarea scrisului de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas O perspectiva comprehensiva si integrativa Lucrarea abordeaza problematica insusirii scrisului la copii cuprinzand instrumentele de baza pentru invatarea acestei aptitudini dar si strategii de interventie pentru corectarea tulburarilor de scris. Insusirea limbajului scris nu este un scop in sine ci o treapta spre dezvoltarea si largirea posibilitatilor de comunicare si expresie care definesc inidul. Pe de alta parte implicand intreaga personalitate a copilului si capacitatile sale instrumentale insusirea limbajului scris antreneaza in fapt si adaptarea scolara prin dezvoltarea instrumentelor de baza si structurarea expresiei personale. CUPRINS 1. ABORDAREA COMPREHENSIVA SI INTEGRATIVA A INVATARII SCRISULUI 7 1. Contextul general 7 2. Locul scris-cititului in invatarea scolara 9 1. 2. 1. De ce analizam scrisul 11 1. 2. 2. Perspectiva comprehensiva si integrativa 11 2. STRUCTURA SI DINAMICA SCRISULUI 14 1. Problematica generala a scrisului 14 2. Scrisul activitate complexa 15 2. 1. Scrierea intre gest si limbaj intre activitate si produs 15 2. 1. 1. Definirea scrisului 16 2. 1. 2. Scriere si personalitate 17 2. 2. Coordonatele activitatii de scris 20 A. Relatia dintre scris si grafism 20 B. Analiza comparativa intre vorbire si scriere 21 2. 3. Mecanismele neuro-fiziologice implicate la scris 23 2. 4. Unitatea operationala dintre scris si citit 25 3. Locul limbajului scris in activitatea de comunicare-invatare didactica 27 3. 1. Comunicare si informatie 27 3. 2. Niveluri de comunicare scrisa 30 3. 3. Constrangerile actului de comunicare scrisa 30 3. 4. Atitudinea profesorului fata de evaluarea rezultatelor scolare prin scris 31 3. 5. Atmosfera comunicarii 32 3. TRASEUL GRAFIC CA MODALITATE DE EVALUARE A ASIMILARII SCRISULUI LA SCOLARUL MIC CERCETARE 33 1. Preliminarii 33 2. Bazele psihologice 35 3. Traseul grafic 37 4. Investigarea traseului grafic. Momente modalitati instrumente 38 4. PREVENIREA SI CORECTAREA TULBURARILOR DE SCRIS LA SCOLARUL MIC 51 1. Tulburarile scrisului la scolarul mic 51 2. Cerintele unui program de educare remediere invatare reinvatare a scrisului 57 3. Structura programului de invatare reinvatare a scrisului 61 3. 1. Principiile generale ale interventiei 61 3. 2. Obiectivele comune ale initierii in structurile lexico-grafice ale limbajului 63 3. 3. Obiectivele interventiei logopedice in privinta scrisului 63 3. 4. Particularitatile tulburarilor limbajului scris 66 3. 5. Fisa de evaluare a dificultatilor la scris 68 3. 6. Metodologia specifica in interventia asupra tulburarilor limbajului scris 69 4. Programul complex de interventie la tulburarile limbajului scris 70 5. Programul terapeutic complex 72 A. Preliminarii 72 B. Structura programului 72 Etapa I Evaluarea cunoasterea scrisului si cititului copilului 72 Etapa II Etapa de prelexie si pregrafie 73 Etapa III Etapa initierii in actul lexic si grafic 80 Etapa IV Etapa invatarii silabelor 86 Etapa V Etapa insusirii cuvantului 88 Etapa VI Etapa insusirii propozitiilor 99 Etapa VI Etapa textelor 101 ANEXE 103 EXERCITII PREGATITOARE PENTRU INTRODUCEREA ELEMENTELOR GRAFICE IN INVATAREA SCRISULUI 114 EXERCITII DE INVATARE A LITERELOR SI EXERSARE A LOR IN SILABE CUVINTE SI PROPOZITII 131 Bibliografie 212 Dislexia la copii dificultate de invatare sau oportunitate - Sorina Soescu Aceasta carte este un ghid esential pentru parinti educatori si specialisti care se confrunta cu provocarile dislexiei la copii. Scrisa intr-un limbaj accesibil cu fonturi prietenoase si explicatii clare lucrarea ofera atat intelegerea mecanismelor din spatele dislexiei cat si solutii practice pentru sprijinirea copiilor. Veti descoperi Ce este cu adevarat dislexia si de ce nu trebuie privita doar ca o dizabilitate ci si ca o posibilitate de dezvoltare a unor abilitati speciale. Cum metoda revolutionara Davis poate fi aplicata pas cu pas de parinti sau profesori fara medicamente si fara interventii invazive. Proceduri practice exercitii de vizualizare si tehnici de consiliere menite sa redea copilului increderea in sine si bucuria de a inva

Pachet 2 carti Invatarea scrisului - Ecaterina Vrasmas si Dislexia la copii dificultate de invatare sau oportunitate - Sorina Soescu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Arlequin