Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. .
Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plina de povesti, un autoportret plin de viata, dinamic, pe masura autorului.
Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat sa evolueze.
Intr-o lume din cale-afara de stresata, in care aproape ca nu mai e timp de altceva decat de munca, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventura – toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile.
A dat de cate o mina de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstapanitoare, iar firmele concurente stagnau.
Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au aparut in domenii in care concurenta era destul de mare.
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima