Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism and the Meaning of Remembrance, Paperback/Daniel P. Reynolds

Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism and the Meaning of Remembrance, Paperback/Daniel P. Reynolds

Detalii Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
201 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
New York University Press

Produs actualizat în urmă cu 3 ani
Descriere YEO:

Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism de la New York University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism and the Meaning of Remembrance, Paperback/Daniel P. Reynolds din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 201 Lei

Caracteristicile produsului Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism

  • Brand: New York University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 22-08-2021 22:06:30

Comandă Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The uneasy link between tourism and collective memory at Holocaust museums and memorials Each year, millions of people visit Holocaust memorials and museums, with the number of tourists steadily on the rise. What lies behind the phenomenon of "Holocaust tourism" and what role do its participants play in shaping how we remember and think about the Holocaust? In Postcards from Auschwitz, Daniel P. Reynolds argues that tourism to former concentration camps, gh

Postcards from Auschwitz: Holocaust Tourism and the Meaning of Remembrance, Paperback/Daniel P. Reynolds - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca New York University Press