Povesti cu lipici

Povesti cu lipici

Detalii Povesti cu lipici

bookzone.ro
Vânzător
bookzone.ro
Pret
43.2 Lei 48 Lei
Categorie (vânzător)
Carti
Marca
Act si Politon

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Povesti cu lipici - Disponibil la bookzone.ro

Pe YEO găsești Povesti cu lipici de la Act si Politon, în categoria Carti.

Indiferent de nevoile tale, Povesti cu lipici din categoria Carti îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 43.2 Lei

Caracteristicile produsului Povesti cu lipici

  • Brand: Act si Politon
  • Categoria: Carti
  • Magazin: bookzone.ro
  • Ultima actualizare: 24-11-2024 01:24:40

Comandă Povesti cu lipici Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Povesti cu lipici de la bookzone.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este o carte fascinanta despre puterea irezistibila a povestilor. Pentru ca povestile bine alese si spuse exact in momentul potrivit pot schimba comportamente, pot corecta greseli, pot inmuia inimi, pot atrage mai multe vanzari, si chiar mai mult decat atat, pot schimba destine. Fie ca acestea sunt ale unor oameni, sau ale unor afaceri... O astfel de poveste, convingatoare si bine spusa, care a venit exact la momentul potrivit, l-a schimbat de exemplu pe un barbat care nu acorda nicio atentie ingrijirii personale, povestea parfumului Eight & Bob, folosit de fostul presedinte al SUA, John F. Kennedy. In timp ce se afla in vacanta in Ljubljana, un vanzator ambulant a incercat sa-i vanda acest parfum. In ciuda faptului ca barbatul nu s-a aratat catusi de putin interesat de parfumuri, vanzatorul si-a spus povestea plin de entuziasm pana la capat. Iar povestea lui s-a dovedit a fi atat de interesanta, incat, in final, barbatul s-a hotarat sa-l cumpere, fara nici macar sa-l miroasa inainte. Barbatul respectiv era sotul autoarei cartii de fata, Kindra Hall, iar intamplarea, desi destul de neinsemnata, a avut o contributie destul de importanta la scrierea acestei carti. Kindra Hall este speaker si storyteller premiat. Articolele ei au fost publicate pe site-urile Entrepreneur.com si Inc.com, fiind in acelasi timp redactor colaborator al revistei Success. Colaboreaza cu diferite branduri si vorbeste in numele lor pentru a le ajuta sa se foloseasca de puterea storytellingului. Traieste in New York City impreuna cu sotul ei si cu cei doi copii ai lor, un baiat si o fata. Are o bicicleta stationara Soul Cycle pe care o foloseste cu entuziasm, prefera locul de la fereastra in avion si intotdeauna isi bea cafeaua rece. Si inca ceva... este extrem de simpatica!!! Asadar, daca vrei sa afli cum le poate schimba storytellingul modul de gandire al celor implicati in afaceri, dar si modul in care acestia simt si se comporta, dar mai ales, daca vrei sa afli cum poti folosi si tu aceasta putere pentru a te bucura de mai mult succes in societate si in afaceri, cartea de fata iti va fi de un real folos. Indiferent de ceea ce faci, indiferent in ce punct al carierei te afli, trebuie sa citesti aceasta carte chiar acum. - Seth Godin, autorul cartii Vaca mov, bestseller New York Times. Cartea de fata este structurata in trei parti dupa cum urmeaza: Partea 1: Puterea irezistibila a storytellingului O poveste ii face pe oameni sa se indragosteasca de un produs, sa aprecieze valoarea unui serviciu si sa se simta obligati sa actioneze. - Kindra Hall, Povesti cu lipici In aceasta sectiune esti invitat sa afli mai multe despre decalajele din afaceri si puntile care le elimina pentru ca, este de parere Kindra Hall, pentru ca o afacere sa functioneze, trebuie sa elimini decalajele. Prin urmare, autoarea ne prezinta in aceasta sectiune storytellingul ca pe o modalitate de a capta atentia, de a influenta si totodata de a transforma publicul, prin urmare, ca pe o modalitate de a construi punti durabile si intre tine sau afacerea ta si publicul tau. Cele trei elemente de construire a unei punti ale unei povesti sunt: 1. Captarea atentiei - Atat timp cat povestea pe care o spui este suficient de interesanta, vei avea parte de toata atentia publicului tau; 2. Influenta - Povestile au puterea de a indeparta rezistenta. O poveste ii face pe oameni sa se indragosteasca de un produs, sa aprecieze valoarea unui serviciu si sa se simta obligati sa actioneze. 3. Transformarea. De obicei scopul unei afaceri este destul de banal. Dar daca stii sa scoti in evidenta partea nobila a activitatii pe care o desfasoara o organizatie, mesajul tau va avea puterea sa transforme atat organizatia, cat si oamenii care lucreaza in cadrul ei. (Exemplu: O companie de transport al carei unic obiectiv este acela de a muta lucrurile dintr-un loc

Povesti cu lipici - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Act si Politon