Power to the Middle. Why Managers Hold the Keys to the Future of Work, Hardback/Emily Field

Power to the Middle. Why Managers Hold the Keys to the Future of Work, Hardback/Emily Field

Detalii Power to the Middle. Why

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
124.39 Lei 263.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 3 ore
Descriere YEO:

Power to the Middle. Why - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Power to the Middle. Why de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Power to the Middle. Why Managers Hold the Keys to the Future of Work, Hardback/Emily Field din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 124.39 Lei

Caracteristicile produsului Power to the Middle. Why

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 04-12-2024 01:37:01

Comandă Power to the Middle. Why Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Power to the Middle. Why de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Harvard Business Review Press Author(s): Emily Field Number of pages: 256 Publication date: 2023 Dimensions: 166 x 241 x 26 Cover type: Hardback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Power to the Middle. Why Managers Hold the Keys to the Future of Work, Hardback/Emily Field - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press