Lucrarea „Primii pasi.
Jocurile si cantecele recomandate au caracter orientativ, cadrele didactice putand alege in functie de specificul fiecarei clase..
Sarcinile didactice, cu caracter integrat, urmaresc intelegerea (ascultarea si citirea), dar si vorbirea (participarea la conversatie, discursul oral) si scrierea.
Unitatile tematice ofera contexte atractive de invatare, frumos ilustrate, bazate pe elemente de joc.
Se propune o tematica unitara, comuna mai multor discipline– Toamna, Lumea plantelor, Lumea necuvantatoarelor, Iarna, Omul, Organizarea activitatilor, Primavara etc.–, care respecta procesul de invatare la copil, oferind in acelasi timp cadrelor didactice posibilitatea de a-si manifesta capacitatea creatoare in desfasu-rarea demersului didactic.
Se propune o tematica unitara, comuna mai multor discipline– Toamna, Lumea plantelor, Lumea necuvantatoarelor, Iarna, Omul, Organizarea activitatilor, Primavara etc., care respecta procesul de invatare la copil, oferind in acelasi timp cadrelor didactice posibilitatea de a-si manifesta creativitatea in desfasurarea demersului didactic.
Invatarea este abordata integrat, intr-o structura clara, pe parcursul unor unitati cuprinzand teme care fac parte din mediul de viata al copilului.
Comunicare in Limba romana“ este conceputa pe baza noii programe scolare, tinand cont de cunostintele scolarului mic, de experienta sa in dezvoltarea limbajului.
Lucrarea „Primii pasi