Cumpara de la edituratrei.ro

Psihologia influenței sociale și a schimbării de atitudine - Philip Zimbardo - Trei


Psihologia influenței sociale și a schimbării de atitudine - Philip Zimbardo
79.2 Lei

Disponibil

(28-09-2024)
Cumpara de la edituratrei.ro

Produs vandut de edituratrei.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara psihologia influenței sociale trei de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru psihologia influenței sociale trei

Influența socială este prezentă peste tot.
INFLUENȚA, CONȘTIENTIZAREA ȘI INCONȘTIENTUL:Când ceea ce nu știi te poate schimbaConștientizarea și conștiința influențeiMesaje nonverbale (și nu neapărat conștiente)Stimulii subliminali: influența neobservabil�.
A TE OPUNE INFLUENȚEI SAU A O ACCEPTA:Laturile yin și yang ale persuadăriiMintea încăpățânată: rezistența și acceptarea selectivăDepășirea rezistenței: eliberarea eului totalitarCealaltă extremă: a fi o pradă ușoarăPrejudecățile: atitudini care pot ucideNotă finală: cum să ai o minte deschisă fără să fii o pradăușoară7.
CUM SĂ FACI CA PERSUADAREA SĂ DUREZE:Menținerea atitudinii schimbate și urmările comportamentalePremisele menținerii noii atitudini: crearea unor atitudiniputernice, clare și absoluteRetenția sau menținerea noii atitudini: persuadarea în timpTranspunerea atitudinilor în comportament: persuadarea finalăRecompensele muncite ale persuadării6.
SCHIMBAREA ATITUDINILOR PRIN PERSUADARE:Crede‑mă pe cuvântCăutarea influenței: procesele de comparație socialăA fi căutat în calitate de țintă: apelurile persuasivePrezentarea și expunereaAtențiaÎnțelegereaAcceptarea: cea mai mare problemăUn popas pe drumul către persuadarea de lungă durată5.
INFLUENȚAREA ATITUDINILOR PRIN COMPORTAMENT:Când acțiunea se transformă în credințăAtribuirea și autoatribuireaAuto‑persuadarea și jocul de rolPsihologia autojustificării: teoria disonanțeiNotă de încheiere4.
INFLUENȚAREA COMPORTAMENTELOR:Abordările directeCum învățăm când acțiunile au rezultateAprobare sau dezaprobare: puterea recompenselor socialeConformarea: cum să‑ți salvezi reputația și să câștigifavoruri — și cunoștințeObediența: justificarea comportamentului prin autoritatePsihologia instinctivă: influențarea prin euristicăPunctul de plecare: atunci când schimbările interioare derivă dininfluențele exterioare3.
O LUME A INFLUENȚELORProcesele și contextele influenței socialePovești din galeria de onoare (și dezonoare) a influențeiABC‑ul influenței: atitudini, comportamente și cognițiiO perspectivă a psihologiei socialeCe urmează2. - AutoriiCUPRINSCuvânt‑înaintePrefațăMulțumiri1.
A studiat efectele influenței sociale îndiferite domenii, acordând un interes deosebit psihologiei mărturieijudiciare.- Autorii.
Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University șiIllinois State University.
LEIPPE este profesor de psihologie socială la John JayCollege of Criminal Justice, City University of New York și a predatla St.
La Editura Trei a apărut cartea sa ..
MICHAEL R.
A scris numeroase articole șicărți, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetări din domeniulpsihologiei sociale.
Zimbardo a fost profesor de psihologie la UniversitățileStanford, Yale, New York și Columbia și a fost președinte alAsociației Americane de Psihologie.
Teoriile psihologiei sociale sunt prezentateîntr-un stil antrenant și sunt ilustrate cu experimente șicercetări de teren descrise în detaliu, cu aplicații și exempledin viața cotidiană, astfel încât această carte să fie atâtutilă în studierea influenței sociale, cât și agreabilă calectură.
Philip G. În volumulde față, autorii abordează în mod integrat o gamă largă destudii, teorii și aplicații practice din domeniul influențeisociale, acoperind toate subiectele principale din această sferă,printre care persuasiunea, complianța, conformismul, obediența,disonanța și autoatribuirea, condiționarea și învățareasocială, relația dintre atitudine și comportament, implicareaatitudinală, prejudecățile, comunicarea nonverbală și chiarinfluența subliminală.
Pentru a funcționa în cel mai eficient mod în lumea încare trăim, e bine să știm cum și când să folosim influențasocială, să fim în stare să recunoaștem când cineva încearcăsă ne convingă de ceva și să înțelegem când să acceptăm sausă respingem tentativele altor persoane de a ne persuada.
Funcționează oriunde,oricând.
Influența socială este prezentă peste tot


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse