Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine/Philip G. Zimbardo, Michael R.Leippe

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine/Philip G. Zimbardo, Michael R.Leippe

Detalii Psihologia influentei sociale si a

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
59.4 Lei 99 Lei
Categorie (vânzător)
Books
Marca
Trei

Produs actualizat în urmă cu 5 zile
Descriere YEO:

Psihologia influentei sociale si a - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Psihologia influentei sociale si a de la Trei, în categoria Books.

Indiferent de nevoile tale, Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine/Philip G. Zimbardo, Michael R.Leippe din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 59.4 Lei

Caracteristicile produsului Psihologia influentei sociale si a

  • Brand: Trei
  • Categoria: Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 14-12-2024 01:34:24

Comandă Psihologia influentei sociale si a Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Psihologia influentei sociale si a de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde, oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim, e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala, sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata, autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii, teorii si aplicatii practice din domeniul influentei sociale, acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera, printre care persuasiunea, complianta, conformismul, obedienta, disonanta si autoatribuirea, conditionarea si invatarea sociala, relatia dintre atitudine si comportament, implicarea atitudinala, prejudecatile, comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu, cu aplicatii si exemple din viata cotidiana, astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea influentei sociale, cat si agreabila ca lectura. Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford, Yale, New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a aparut cartea sa Masculinitate furata. De ce tinerii barbati intampina probleme si ce e de facut. Michael R. Leippe este profesor de psihologie sociala la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York si a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University si Illinois State University. A studiat efectele influentei sociale in diferite domenii, acordand un interes deosebit psihologiei marturiei judiciare. Clapeta 1 Prin ce se caracterizau abilitatile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au facut sa se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-si gasea cuvintele cu usurinta, un predicator experimentat care a adus in fata publicului larg o cadenta extraordinara si un puternic apel la sentimente. King reusea sa transmita publicului energia nonverbala adecvata. Expresiile sale faciale si tonalitatile speciale ale vocii sale indicand furia, compasiunea, bucuria se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultandu-l sau privindu-l, nu aveai niciodata sentimentul ca vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din con contra, vedeai un om total dedicat unui ideal, inflacarat de o viziune a modului in care societatea s-ar putea schimba in mai bine. Clapeta 2 Bill simte ca va fi si el de gasca daca fumeaza marijuana, iar prietenii lui ii dau asigurari ca va fi un lucru atat placut, cat si fara riscuri. Dovezile arata ca influenta colegilor si prietenilor este motivul cel mai important pentru inceperea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill sa fumeze marijuana? Probabil ca da. Un studiu in care a fost urmarita evolutia a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durata de opt ani, din scoala gimnaziala pana cand au implinit 20 de ani, a aratat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri dupa liceu a fost daca persoana a consumat droguri sau nu in perioada liceului.

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine/Philip G. Zimbardo, Michael R.Leippe - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Trei