Oamenii fermecatori ii atrag cu usurinta pe cei din jur, inconjurandu‑se mereu de prieteni, iubiti, colegi, clienti, fani, discipoli, alegatori, sustinatori si sponsori.
Autoarea analizeaza modul in care femeile si barbatii invata sa profite de capitalul erotic pe parcursul vietii, scoate in prim-plan variatiile acestuia in diferite spatii culturale si examineaza impactul sau asupra activitatilor umane, de la intalniri amoroase si alegerea partenerului, pana la.
Se presupune ca acei copii care sunt frumosi, sunt si inteligenti, priceputi si ascultatori.
Pornind de la date clare, ea ne demonstreaza ca forta capitalului erotic se dezvolta de la o varsta frageda.
Printre chestiunile abordate de Catherine Hakim regasim: dinamica relatiilor in cadrul cuplurilor heterosexuale sau de homosexuali in care un partener este mai tanar si mai atragator; industria comerciala a sexului, care se bazeaza pe vanzarea capitalului erotic; controlul exercitat de ideologiile patriarhale asupra capitalului erotic al femeilor; perspectiva feminismului privind capitalul erotic.
La final apar 2 anexe, bibliografia si notele.
Cartea este structurata in 2 parti, care inglobeaza 8 capitole, precedate de o introducere.
In ciuda evidentelor conotatii sexuale ale titlului sub care a aparut in engleza (inspirat, se pare, de expresia folosita de prostituatele din Jakarta – No money, no honey), lucrarea constituie un exercitiu academic serios, ideile autoarei fiind sustinute prin statistici, articole stiintifice, numeroase note si o bibliografie solida.
Pornind de la analiza lui Pierre Bordieu privind formele variate ale capitalului, autoarea propune un nou concept – ,,capitalul erotic”.
The Power of Erotic Capital), ne arata cat de important este capitalul erotic in viata fiecaruia.
Lucrarea inovatoare a lui Catherine Hakim, publicata in 2011 (Honey Money.
Se bucura de foarte mult succes in viata particulara (nelipsindu‑le niciodata partenerii si prietenii), dar si in politica, sport, arta si afaceri.
Oamenii fermecatori ii atrag cu usurinta pe cei din jur, inconjurandu‑se mereu de prieteni, iubiti, colegi, clienti, fani, discipoli, alegatori, sustinatori si sponsori