Quantitative Risk and Portfolio Management. Theory and Practice, Hardback/***

Quantitative Risk and Portfolio Management. Theory and Practice, Hardback/***

Detalii Quantitative Risk and Portfolio Management.

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
552.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 23 minute
Descriere YEO:

Quantitative Risk and Portfolio Management. - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Quantitative Risk and Portfolio Management. de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Quantitative Risk and Portfolio Management. Theory and Practice, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 552.99 Lei

Caracteristicile produsului Quantitative Risk and Portfolio Management.

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 04-12-2024 01:37:01

Comandă Quantitative Risk and Portfolio Management. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Quantitative Risk and Portfolio Management. de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
A modern introduction to risk and portfolio management for advanced undergraduate and beginning graduate students who will become practitioners in the field of quantitative finance, including extensive live data and Python code as online supplements which allow the application of theory to real-world situations. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Kenneth J. (California Institute of Technology) Winston Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 927 Publication date: 2023 Dimensions: 183 x 260 x 37 Cover type: Hardback

Quantitative Risk and Portfolio Management. Theory and Practice, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press