Descriere YEO:
Pe YEO găsești Revolutia Marketingului contextual - Mathew de la Prestige, în categoria Marketing si Comert.
Indiferent de nevoile tale, Revolutia Marketingului contextual - Mathew Sweezey din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 63 Lei
Caracteristicile produsului Revolutia Marketingului contextual - Mathew
- Brand: Prestige
- Categoria: Marketing si Comert
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54
Comandă Revolutia Marketingului contextual - Mathew Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Revolutia Marketingului contextual - Mathew de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
O analiza profunda actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent. SETH GODIN autor This is Marketing Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor atunci nu ati gasit ceea ce cautati.
Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum comportamentul uman de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. GEOFFREY COLON Seful departamentului Brand Studio Microsoft Advertising autor Disruptive Marketing Prin
Revolutia marketingului
contextual Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media in momentele care conteaza. Aceasta carte ar tre bui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este JEFFREY K. ROHRS autor Audience Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci ci clienti. Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte. DOC SEARLS autor The Intention Economy coautor The Cluetrain Manifesto Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat ati par curs deja jumatate din drum. Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala. DHARMESH SHAH cofondator si CTO HubSpot
Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci mar keting modern de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va trans forma relatia cu clientii. CHARLENE LI fondator si analist senior Altimeter Prophet Company autor de bestseller conform New York Times The Disruption Mindset INTR-O LUME CARACTERIZATA DE ZGOMOTUL NELIMITAT AL MASS-MEDIEI OARE CUM AR PUTEA AFACERILE SA AJUNGA LA CLIENTI PRIN CONTEXT. Suntem in mijlocul unei ample revolutii media. Pentru prima data in istorie oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea distribui si consuma continut si asta imediat de oriunde s-ar afla folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste zgomotul creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit. Dar chiar si asa nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele. In aceasta carte deopotriva provocatoare si practica
Mathew Sweezey expert Salesforce subli niaza intr-un mod indraznet noua era a mass-mediei infinite si pune o intrebare inteleapta Intr-o lume in transformare in care clientii isi construiesc propriile experiente care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere Este contextul - legatura stransa dintre dorintele iniduale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini. Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului. Experientele clientilor trebuie sa fie Disponibile Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment. Permise Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut in conditiile lor. Personale Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra. Autentice Cum sa combini vocea empatia si conventiile brandului. Practice Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul dincolo de produs. MATHEW SWEEZEY foloseste exemple concrete pentru a sublinia un nou model de marketing folosit in egala masura de brandurile mari si mici. Cartea cuprinde si o parte practica asemenea unui manual pentru marketingul bazat pe context.
Revolutia marketingului context