#html-body [data-pb-style=O77Q7TA]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Auxiliarul Să descifrăm tainele ortogramelor este alcătuit pe baza obiectivelor-cadru și de referință, respectând conținuturile învățării, specifice disciplinei Limba și literatura română – atât pentru nivelul ciclului primar, cât și pentru cel gimnazial – și având drept scop însușirea și exersarea scrierii corecte. 
Suportul didactic de față conține noțiuni teoretice privind scrierea ortogramelor și omofonelor, exercițiile fiind gradate ca dificultate pentru ca acestea să fie parcurse pe măsură ce elevii asimilează cunoștințe și conținuturi cuprinse în curriculumul școlar, începând din clasele primare și continuând cu clasele V–VI. În acest sens, demersul didactic cuprinde trei etape: 
Etapa I: CITEŞTE, OBSERVĂ ŞI REŢINE! 
ETAPA a II-a: EXERSEAZĂ! 
ETAPA a III-a: VERIFICĂ-TE! 
Ne dorim ca, lucrând sistematic și folosind acest auxiliar, elevii să deprindă abilitatea de a utiliza corect limba română, să capete încredere în forțele proprii și să își dezvolte capacitatea de exprimare corectă, orală și scrisă. . #html-body [data-pb-style=O77Q7TA]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Auxiliarul Să descifrăm tainele ortogramelor este alcătuit pe baza obiectivelor-cadru și de referință, respectând conținuturile învățării, specifice disciplinei Limba și literatura română – atât pentru nivelul ciclului primar, cât și pentru cel gimnazial – și având drept scop însușirea și exersarea scrierii corecte. 
Suportul didactic de față conține noțiuni teoretice privind scrierea ortogramelor și omofonelor, exercițiile fiind gradate ca dificultate pentru ca acestea să fie parcurse pe măsură ce elevii asimilează cunoștințe și conținuturi cuprinse în curriculumul școlar, începând din clasele primare și continuând cu clasele V–VI. În acest sens, demersul didactic cuprinde trei etape: 
Etapa I: CITEŞTE, OBSERVĂ ŞI REŢINE! 
ETAPA a II-a: EXERSEAZĂ! 
ETAPA a III-a: VERIFICĂ-TE! 
Ne dorim ca, lucrând sistematic și folosind acest auxiliar, elevii să deprindă abilitatea de a utiliza corect limba română, să capete încredere în forțele proprii și să își dezvolte capacitatea de exprimare corectă, orală și scrisă.