Sa invatam sa adunam si sa scadem de la 0 la 1000 cu ajutorul problemelor de tip grila pentru Clasa a II-a Lucrarea de fata respecta programa scolara actuala si vine in intampinarea unui stil de invatamant modern, usor, placut, prin care studiul matematicii sa se realizeze intr-un mod atragator.
Fiecare capitol contine mai intai notiuni teoretice si exemple, care au ca scop acomodarea elevului cu partea teoretica necesara intelegerii in profunzime a notiunilor legate de adunarea numerelor respective.
In continuare sunt prezentate probleme de tip grila care acopera cat mai complet capitolul respectiv si au ca scop intelegerea de catre elev a tuturor aspectelor legate de capitolul respectiv.
Prezenta lucrare vine si in ajutorul invatatorilor, oferindu-le acestora un instrument foarte eficient pentru buna si corecta evaluare a cunostintelor detinute de elevii din Clasa a II-a privitor la adunarea numerelor de la 0 la 1 000..
Ca incheiere a fiecarui capitol sunt prezentate mai multe teste grila de evaluare, care-l ajuta pe elev sa se auto verifice in ceea ce priveste insusirea corecta a notiunilor legate de capitol.
La finalul lucrarii sunt prezentate 12 teste grila finale.
In partea a doua a lucrarii sunt date raspunsurile la problemele de tip grila aferente ficarui capitol, la testele grila aferente fiecarui capitol, cat si la testele grila finale.
Sa invatam sa adunam si sa scadem de la 0 la 1000 cu ajutorul problemelor de tip grila pentru Clasa a II-a Lucrarea de fata respecta programa scolara actuala si vine in intampinarea unui stil de invatamant modern, usor, placut, prin care studiul matematicii sa se realizeze intr-un mod atragator.
Fiecare capitol contine mai intai notiuni teoretice si exemple, care au ca scop acomodarea elevului cu partea teoretica necesara intelegerii in profunzime a notiunilor legate de adunarea numerelor respective.
In continuare sunt prezentate probleme de tip grila care acopera cat mai complet capitolul respectiv si au ca scop intelegerea de catre elev a tuturor aspectelor legate de capitolul respectiv