Lucrarea de fata a fost elaborata in conformitate cu programa scolara actuala cu scopul de a veni in sprijinul elevilor din Clasele I ndash IV care se pregatesc pentru concursurile de matematica si mai ales invatatorilor care doresc realizarea de performante cu elevii de la clasa.
Prezenta lucrare vine si in ajutorul invatatorilor oferindu-le acestora un instrument foarte eficient pentru buna si corecta evaluare a cunostintelor detinute de elevii din Clasele II III si IV privitor la inmultirea numerelor..
In partea a doua a lucrarii sunt date raspunsurile la problemele de tip grila aferente ficarui capitol la testele grila aferente fiecarui capitol cat si la testele grila finale.
La finalul lucrarii sunt prezentate 7 teste grila finale.
Ca incheiere a fiecarui capitol sunt prezentate mai multe teste grila de evaluare care-l ajuta pe elev sa se autoverifice 1in ccea ce priveste insusirea corecta a notiunilor legate de capitol.
In contiuare sunt prezentate probleme de tip grila care acopera cat mai complet capitolul respectiv si au ca scop intelegerea de catre elev a tuturor aspectelor legate de capitolul respectiv.
Fiecare capitol contine mai intai notiuni teoretice si exemple care au ca scop acomodarea elevului cu partea teoretica necesara intelegerii in profunzime a notiunilor legate de adunarea numerelor respective.
PREFATALucrarea de fata respecta programa scolara actuala si vine in intampinarea unui stil de invatamant modern usor placut prin care studiul matematicii sia se realizeze intr-un mod atragator.
In partea a doua a lucrarii sunt date rezolvari indicatii sau raspunsuri pentru anumite exercitii si probleme.
In prima parte a lucrarii sunt prezentate enunturile problemelor grupate pe clase.
Acolo unde a fost posibil s-a realizat o acoperire cat mai completa a capitolelor tratate dandu-se posibilitatea elevului ca prin repetitie si evaluare sa aprofundeze principalele tehnici legate de problemele din capitolele abordate.
Lucrarea are o densitate mare de probleme si exercitii prezentate sistematizat pe tipuri de probleme.
Prin conceperea exercitiilor si problemelor este stimulata gandirea si creativitatea elevului si ajutata dezvoltarea imaginatiei si a spiritului de observatie al acestuia.
Lucrarea de fata a fost elaborata in conformitate cu programa scolara actuala cu scopul de a veni in sprijinul elevilor din Clasele I ndash IV care se pregatesc pentru concursurile de matematica si mai ales invatatorilor care doresc realizarea de performante cu elevii de la clasa.
Lucrarea de fata a fost elaborata in conformitate cu programa scolara actuala cu scopul de a veni in sprijinul elevilor din Clasele I ndash IV care se pregatesc pentru concursurile de matematica si mai ales invatatorilor care doresc realizarea de performante cu elevii de la clasa