Science and Religion: A Very Short Introduction. 2 Revised edition, Paperback/***

Science and Religion: A Very Short Introduction. 2 Revised edition, Paperback/***

Detalii Science and Religion: A Very

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
54.99 Lei 55.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 20 zile
Descriere YEO:

Science and Religion: A Very - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Science and Religion: A Very de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Science and Religion: A Very Short Introduction. 2 Revised edition, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 54.99 Lei

Caracteristicile produsului Science and Religion: A Very

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Science and Religion: A Very Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Science and Religion: A Very de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book explains the philosophical and historical concepts that shape current debates about science and religion. It also considers some of the themes and issues that have become more prominent in the past decade, such as science denial, climate change and environmentalism, and religion and public health - including responses to Covid-19. Publisher: Oxford University Press Author(s): Adam (AAAS Science and Technology Policy Fellow) Shapiro Illustration(s): 13 black and white images Number of pages: 184 Collection: Very Short Introductions Publication date: 2022 Dimensions: 112 x 175 x 13 Cover type: Paperback / softback

Science and Religion: A Very Short Introduction. 2 Revised edition, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press