Un concept unic pe piata editoriala prin prezentarea continuturilor sub forma corespondentei dintre copii, ori dintre acestia si adulti; se exerseaza in acest fel competenta de comunicare in situatii concrete de viata, lucru pe care programa scolara il subliniaza in repetate randuri.
Noutatile prezentelor lucrari constau in:– integrarea unor continuturi variate, din disciplinele de baza la ciclul primar: comunicare in limba romana, matematica si explorarea mediului, dezvoltare personala (la clasele I – II) si limba romana, matematica, stiinte ale naturii, educatie civica (clasele III-IV);– activitatile propuse sunt centrate pe invatarea prin descoperire, ca fundament al unei invatari solide, de lunga durata: copilul cerceteaza, se documenteaza, argumenteaza, formuleaza probleme si puncte personale de vedere;– jocurile propuse pun accent pe unele componente psihologice in plina dezvoltare la aceasta varsta: atentia, gandirea critica, inteligenta emotionala, capacitatea de disociere si sinteza..
Un concept unic pe piata editoriala prin prezentarea continuturilor sub forma corespondentei dintre copii, ori dintre acestia si adulti; se exerseaza in acest fel competenta de comunicare in situatii concrete de viata, lucru pe care programa scolara il subliniaza in repetate randuri.
Noutatile prezentelor lucrari constau in:– integrarea unor continuturi variate, din disciplinele de baza la ciclul primar: comunicare in limba romana, matematica si explorarea mediului, dezvoltare personala (la clasele I – II) si limba romana, matematica, stiinte ale naturii, educatie civica (clasele III-IV);– activitatile propuse sunt centrate pe invatarea prin descoperire, ca fundament al unei invatari solide, de lunga durata: copilul cerceteaza, se documenteaza, argumenteaza, formuleaza probleme si puncte personale de vedere;– jocurile propuse pun accent pe unele componente psihologice in plina dezvoltare la aceasta varsta: atentia, gandirea critica, inteligenta emotionala, capacitatea de disociere si sinteza.