Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial.
Propaganda pe internet si in mass media deja actioneaza in cadrul celui de-Al Treilea Razboi Mondial, cunoscut si ca Razboiul Informational, in care o opinie bine argumentata sau un branding iscusit al unei actiuni poate valora infinit mai mult decat o bomba, fie ea si una nucleara… - &bdquo
Printese, tarfe, indragostite, aventuriere”? Mata Hari si corespondenta sa romanca – povestile in care frumusetea surclaseaza spionajul conventional - Josephine Baker – un trup perfect in sprijinul Rezistentei Franceze - O Mata Hari a celui de-Al Doilea Razboi Mondial si alte spioane seducatoare - Coco Chanel… „in pat cu dusmanul” - Helen O&rsquo
Brien, &bdquo
Eve’s Club” si Christine Keeler – amanta fatala a Ministrului Apararii britanic si a atasatului militar sovietic - &bdquo
Duduia&rdquo
Elena Lupescu – spioana regala cu cont in Elvetia deschis de Abwehr-ul lui Canaris - Vera Atkins si complicata poveste a sefei serviciului secret britanic in timpul celui de-Al Doilea Razboi Mondial - Mata Hari din Caraibe: spioana trimisa de CIA ca sa-l lichideze pe Castro s-a indragostit de &bdquo
Dragul de Fidel” - social media, noua arma a razboiului informational.
Spioanele seducatoare au influentat decisiv Al Doilea Razboi Mondial.
Mitraliera a schimbat soarta Primului Razboi Mondial