Cumpara de la edituratrei.ro

Secrete și minciuni în psihoterapie - Barry A. Farber - Trei


Secrete și minciuni în psihoterapie - Barry A. Farber
60 Lei

Disponibil

(16-09-2024)
Cumpara de la edituratrei.ro

Produs vandut de edituratrei.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara secrete și minciuni trei de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru secrete și minciuni trei

Chiar și în cel mai confidențial spațiu cu putință, cabinetul depsihoterapie, se întâmplă uneori ca anumite lucruri să rămânănespuse.
minciuni clinice frecvente: mai cu seamă, cel.
minciuni clinice frecvente: gândurilesuicidare,comportamentele de autovătămare și distresul emoționalCapitolul 8.
Proiectul Columbia despre minciunile din psihoterapie:lucruri pe care le-am aflat de la 1 345 de cliențiCapitolul 7.
Nesinceritatea terapeutuluiCapitolul 6.
Factorii care influențează probabilitatea, procesul șiconsecințele dezvăluirilor și ale nesincerității clientului: „ecomplicat!"Capitolul 5.
Perspective clinice și empirice asupra secretelor șiminciunilor din psihoterapieCapitolul 4.
Natura, prevalența și funcțiile îndeplinite deminciuni și de păstrarea secretelor: de ce facem astfel de lucruri?Capitolul 3.
A spune minciuni și a păstra Secrete în psihoterapieCapitolul 2. Și, cu toate acestea, capacitatea de a vorbi liber despreo parte a vieții atât de profund personală și cu o influențăatât de puternică poate avea un efect eliberator, o modalitate de aintegra acele aspecte ale sinelui ce se simt rușinate atunci cândsunt privite prin ochii unei alte persoane.
AUTORIICUPRINSCapitolul 1.
Putemînțelege de ce evitarea pe de-a-ntregul a acestor subiecte înterapie reprezintă, adesea, varianta mai simplă sau, aparent, chiarnecesară.
AUTORIIA vorbi sincer și deschis despre sex și sexualitate nu esteîntotdeauna simplu, atât pentru terapeut, cât și pentru client.
Deseori, acest lucru presupune dezvățarea unor interdicțiiimpregnate profund, precum și a unui sentiment puternic că,procedând astfel, sunt nesocotite regulile societății.
Am înțeles de ce făceamceea ce făceam, dar voiam să vorbesc despre lucruri mai importante."Pentru această clientă, autovătămarea reprezenta un buton roșu,ce putea distrage atenția și care ar fi împiedicat-o să abordeze„problemele mai adânci", aflate în spatele depresiei sale și acomportamentului de autorănire.
Simțeam că dacă am fi discutat mai mult despre asta, amfi alergat după potcoave de cai morți.
Mi-am privit autovătămarea ca pe oextensie a celorlalte probleme mai largi pe care voiam să lediscut...
MELANIE LOVE este psiholog clinician la Temple University’sCounseling Center.„Știam că, dacă aduceam vorba despre asta, sfârșeam prin avorbi toată ședința pe această temă sau, cel puțin, ea ar fifost în mintea terapeutei.
MATT BLANCHARD este psiholog clinician la New York University’sGallatin School of Individualized Study.
Interesat de cercetarea îndomeniul psihoterapiei, a scris numeroase lucrări despre efectelepracticării psihoterapiei asupra terapeutului și a persoanelorimportante din viața terapeutului, burnoutul psihoterapeuților,modul în care terapeutul funcționează ca persoană de atașament,natura și consecințele autodezvăluirii în psihoterapie.
Farber este profesor de psihologie clinică la TeachersCollege, Columbia University din 1979.
Barry A.
Cartea poate fi utilăatât psihoterapeuților, profesorilor și studenților din domeniulsănătății mentale, dar și clienților pentru care acest demersfascinant este încă în desfășurare, și care vor regăsi înpaginile acestei lucrări numeroase elemente cu care se voridentifica.
De ce mint clienții? Dar terapeuții? Ce fel de teme tindsă fie tăinuite, minimizate sau disimulate? După ce oferă operspectivă asupra acestei problematici generale: modurile tipice încare clienții înșală în terapie, dificultățile pe careterapeuții le au în detectarea secretelor și minciunilor, precumși motivele pentru care nesinceritatea pacientului este importantă,autorii oferă rezultatele studiilor pe care le-au desfășurat peaceastă temă și ilustrează prin bogate exemple clinice naturaspecifică a celor mai comune minciuni și Secrete ale clienților:gânduri suicidare și de autovătămare, probleme sexuale, abuz desubstanțe, traume, precum și tema progresului clinic și asentimentelor clientului față de terapeut.
Chiar și în cel mai confidențial spațiu cu putință, cabinetul depsihoterapie, se întâmplă uneori ca anumite lucruri să rămânănespuse


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse