Descriere YEO:
Pe YEO găsești Senzor Umiditate Brick de la Robofun, în categoria Senzori.
Indiferent de nevoile tale, Senzor Umiditate Brick din categoria Senzori îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 31 Lei
Caracteristicile produsului Senzor Umiditate Brick
- Brand: Robofun
- Categoria: Senzori
- Magazin: robofun.ro
- Ultima actualizare: 18-02-2022 23:11:41
Comandă Senzor Umiditate Brick Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Senzor Umiditate Brick de la robofun.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Senzorul de umiditate este o componenta care sesizeaza nivelul de umiditate al mediului. Intr-o camera obisnuita, valoarea citita pe portul analogic variaza intre 900 (mediu saturat cu vapori de apa ) si 300 (foarte uscat). Pinul de semnal (stanga) se conecteaza la un pin analogic al Arduino. Acest senzor nu este calibrat (in sensul ca nu obtineti direct o valoare a umiditatii relative exprimate in procente), ci dvs. trebuie sa interpretati datele citite conform caracteristicii din datasheet-ul asociat. In schimb, valoarea citita indica gradul de umiditate din mediu (in sensul ca la valoarea X citita intotdeauna in aer se afla aceeasi cantatitate de umiditate, indiferent de momentul citirii). Daca aveti nevoie de un senzor calibrat, va recomandam HIH-4030 , SHT15 sau RHT-03 . Datasheet : SYH-2R.pdf Exemplu de cod pinul VCC senzor se cupleaza la 5V Arduino pinul GND senzor se cupleaza la pinul GND Arduino pinul OUT senzor se cupleaza la pinul analogic 0 Arduino void setup(){ Serial.begin(9600); } int oldV; void loop() { int v analogRead(0); v smooth(v, 0.99, oldV); oldV v; Serial.println(v); delay(2); } int smooth(int data, float filterVal, float smoothedVal) { if (filterVal 1){ check to make sure param 39;s are within range filterVal .99; } else if (filterVal filterVal 0; } smoothedVal (data (1 - filterVal)) + (smoothedVal filterVal); return (int)smoothedVal; }