Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentati!) contine Sfaturi si lectii de viata brutale si cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicitatii, adevaratul Mad Men, sursa de inspiratie a celebrului serial, si faimosul instigator cultural care a schimbat, datorita unicei si extravagantei sale gandiri creative, atat publicitatea, cat si cultura lumii in care traim.
Realizarile sale remarcabile continua sa constituie un standard al industriei.“ - The New York Times.
Dar bravada lui Lois a fost mereu compensata de pasiunea lui pentru designul avangardist si de misiunea care l-a ghidat prin viata: sa aduca publicitatea la rangul de arta.“ - GQ Magazine „Curajosul George Lois a fost agentul provocator care a declansat Revolutia Creativa a publicitatii din anii ’60.
Din anii ’50, Lois are o influenta uriasa asupra culturii mondiale.“ - Business Week „Celebrul publicitar a adus pe Madison Avenue o mentalitate speciala a omului trecut prin viata, care nu inghite prostii.
George Lois este un adevarat supererou al publicitatii.“ - Wall Street Journal „Fiecare industrie are vedetele sale, iar in lumea publicitatii, George Lois, domnul «Marea Idee», straluceste ca o supernova.
Fiul unui florar grec continua sa isi atace viata si munca cu energia si entuziasmul unui tanar Zorba.
Unicul, singurul; geniu, copil teribil, fondator de agentii, creator de legende. „George Lois.
Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentati!) contine Sfaturi si lectii de viata brutale si cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicitatii, adevaratul Mad Men, sursa de inspiratie a celebrului serial, si faimosul instigator cultural care a schimbat, datorita unicei si extravagantei sale gandiri creative, atat publicitatea, cat si cultura lumii in care traim