Speak Up, Speak Out (HBR Women at Work Series), Paperback/Ella F. Washington

Speak Up, Speak Out (HBR Women at Work Series), Paperback/Ella F. Washington

Detalii Speak Up, Speak Out (HBR

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
119.99 Lei 120.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 21 zile
Descriere YEO:

Speak Up, Speak Out (HBR - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Speak Up, Speak Out (HBR de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Speak Up, Speak Out (HBR Women at Work Series), Paperback/Ella F. Washington din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 119.99 Lei

Caracteristicile produsului Speak Up, Speak Out (HBR

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Speak Up, Speak Out (HBR Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Speak Up, Speak Out (HBR de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Harvard Business Review Press Author(s): Ella F. Washington Number of pages: 208 Collection: HBR Women at Work Series Publication date: 2022 Dimensions: 189 x 484 x 19 Cover type: Paperback / softback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Speak Up, Speak Out (HBR Women at Work Series), Paperback/Ella F. Washington - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press