Lucrarea propusa de doamna Mihaela Stanciu are meritul de a reconsidera reevalua si contextualiza statutul interdisciplinaritatii in eficienta acestei perspective printr-o demonstratie bazata pe o cercetare ce incumba atat raportari constatative cat si proiective cu note de cercetare actiune de dezvoltare metodologica de interventie in plan educational.
Caragiale Bucuresti.
L.
Bogdana Darie Cretu Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica I. dr. univ.
Prof.
Cuza Iasi Am convingerea ca aceasta lucrare poate deveni un adevarat imbold si pentru tinerii actori si pedagogi in alegerea textelor literare clasice pentru a fi lucrate cu elevii in cadrul orelor de teatru utila inclusiv profesorilor care desfasoara activitati de predare a literaturii precum si activitati artistice in invatamantul preuniversitar.
I.
Constantin Cucos Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei Universitatea l. dr. univ.
Prof.
Lucrarea propusa de doamna Mihaela Stanciu are meritul de a reconsidera reevalua si contextualiza statutul interdisciplinaritatii in eficienta acestei perspective printr-o demonstratie bazata pe o cercetare ce incumba atat raportari constatative cat si proiective cu note de cercetare actiune de dezvoltare metodologica de interventie in plan educational