The Digital Prism: Transparency and Managed Visibilities in a Datafied World, Paperback/Mikkel Flyverbom

The Digital Prism: Transparency and Managed Visibilities in a Datafied World, Paperback/Mikkel Flyverbom

Detalii The Digital Prism: Transparency and

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
182.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 4 ani
Descriere YEO:

The Digital Prism: Transparency and - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Digital Prism: Transparency and de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Digital Prism: Transparency and Managed Visibilities in a Datafied World, Paperback/Mikkel Flyverbom din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 182.99 Lei

Caracteristicile produsului The Digital Prism: Transparency and

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 22-02-2021 23:16:02

Comandă The Digital Prism: Transparency and Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Digital Prism: Transparency and de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
We live in times of transparency. Digital technologies expose everything we do, like, and search for, and it is difficult to remain private and out of sight. Meanwhile, many people are concerned about the unchecked powers of tech giants and the hidden operations of big data, artificial intelligence and algorithms and call for more openness and insight. How do we - as individuals, companies and societies - deal with these technological and social transformations? Seen through the prism of digi

The Digital Prism: Transparency and Managed Visibilities in a Datafied World, Paperback/Mikkel Flyverbom - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press