The Economics of Creative Destruction. New Research on Themes from Aghion and Howitt, Hardback/***

The Economics of Creative Destruction. New Research on Themes from Aghion and Howitt, Hardback/***

Detalii The Economics of Creative Destruction.

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
357.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

The Economics of Creative Destruction. - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Economics of Creative Destruction. de la Harvard University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Economics of Creative Destruction. New Research on Themes from Aghion and Howitt, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 357.99 Lei

Caracteristicile produsului The Economics of Creative Destruction.

  • Brand: Harvard University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 13-10-2025 01:27:33

Comandă The Economics of Creative Destruction. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Economics of Creative Destruction. de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Leading social scientists explore pressing issues—monopoly and inequality, growth and innovation, climate change and fraying social safety nets—through the lens of creative destruction. Far more than a theory of capitalist dynamics, creative destruction proves an important idea for illuminating a wide range of social and political challenges. Publisher: Harvard University Press Illustration(s): 87 illus. Number of pages: 784 Publication date: 2023 Dimensions: 172 x 244 x 58 Cover type: Hardback Editor(s): John Van Reenen

The Economics of Creative Destruction. New Research on Themes from Aghion and Howitt, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard University Press