The Essential Guide to Effect Sizes, Paperback/Paul D. Ellis

The Essential Guide to Effect Sizes, Paperback/Paul D. Ellis

Detalii The Essential Guide to Effect

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
291.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 17 zile
Descriere YEO:

The Essential Guide to Effect - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Essential Guide to Effect de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Essential Guide to Effect Sizes, Paperback/Paul D. Ellis din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 291.99 Lei

Caracteristicile produsului The Essential Guide to Effect

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă The Essential Guide to Effect Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Essential Guide to Effect de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This succinct and jargon-free introduction to effect sizes gives students and researchers the tools they need to interpret the practical significance of their results. Using a class-tested approach that includes numerous examples and step-by-step exercises, it introduces and explains three of the most important issues relating to the practical significance of research results: the reporting and interpretation of effect sizes (Part I), the analysis of statistical power (Part II), and the meta-analytic pooling of effect size estimates drawn from different studies (Part III). The book concludes with a handy list of recommendations for those actively engaged in or currently preparing research projects.

The Essential Guide to Effect Sizes, Paperback/Paul D. Ellis - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press