The Power of Imperfections. A Key to Technology, Love, Life and Survival, Paperback/***

The Power of Imperfections. A Key to Technology, Love, Life and Survival, Paperback/***

Detalii The Power of Imperfections. A

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
213.99 Lei 214.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

The Power of Imperfections. A - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Power of Imperfections. A de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Power of Imperfections. A Key to Technology, Love, Life and Survival, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 213.99 Lei

Caracteristicile produsului The Power of Imperfections. A

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă The Power of Imperfections. A Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Power of Imperfections. A de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
A stimulating and highly readable introduction to the science of imperfections, this book focuses on their crucial role in technology, as well as their influence on society, love, life, health, politics, career development, and key environmental issues, enabling readers to counteract scientific misinformation. Publisher: Oxford University Press Author(s): Peter (Emeritus Professor of Physics, Emeritus Professor of Physics, University of Sussex) Townsend Illustration(s): 88 line drawings and halftones Number of pages: 400 Publication date: 2022 Dimensions: 146 x 224 x 30 Cover type: Paperback / softback

The Power of Imperfections. A Key to Technology, Love, Life and Survival, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press